عدم تمکین دولتی‌ها به قانون اعلام اموال

متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن انتقاد از روحانی به دلیل تنگ کردن عرصه برای منتقدان دولت گفت: قرار بود صدا و سیما فضایی را در اختیار حامیان کاندیداها برای مناظره قرار دهد که با فشارهای سیاسی تیم دولت این کار را نکرد و دلیل چنین فشارهایی هم این است که اطرافیان رئیس‌جمهور چون عملکردی ندارند، از پاسخگویی فرار می‌کنند.

وی در ادامه در رابطه با دعوت نادران از آشنا برای مناظره، تاکید کرد: دفاتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سراسر کشور حاضر به برگزاری این مناظره در دانشگاه‌های کشور به خصوص دانشگاه تهران و رسانه‌ای کردن آن هستند و اگر تیم دولت و حامیانش از مناظره فرار نکنند حاضر است سایر مناظرات را نیز برگزار کند.

منتظمی در ادامه با اشاره به مناظره دوم نامزدهای ریاست جمهوری، گفت: قالیباف در این مناظره پیشنهاد داد همه نامزدها لیست اموال و دارایی‌های خود را در مناظره سوم ارائه کنند، این پیشنهاد بسیار خوبی بود و اکنون این موضوع به یک مطالبه عمومی در فضای مجازی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مسئولان اگر مردم را نامحرم نمی‌دانند باید اموال و دارایی‌های خود را در پیشگاه ملت عرضه کنند تا مشخص شود هر کدام چقدر دارایی دارند و این دارایی را چگونه به دست آورند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در خاتمه اظهار داشت: برخی از دولتی‌ها با گذشت 4 سال از عمر دولت هنوز لیست اموال خود را ارائه نکرده‌اند، امروز ملت به صورت جدی این مطالبه را دارند که حداقل رئیس‌جمهور و نامزدهای دیگر لیست اموال خود را نشان دهند.