رقیب اصلی روحانی کیست؟

ابراهیم کارخان در خصوص سخنان روز گذشته حسن روحانی در رابطه با مسئله آزادی و دیوارکشی خیابان‌ها، گفت: در شرایط کنونی، دوره این حرف‌ها گذشته، مردم ما بلوغ سیاسی بالایی دارند، مردمی هستند که 38 سال از کشور دفاع کردند و در مقابل طوفان‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی که توسط استکباربر این کشور تحمیل شده، ایستادند.

وی تصریح کرد: صحبت‌های روحانی در رابطه با آزادی و دیوار کشی در خیابان‌ها، نشان از شرایط نامناسب و عدم قدرت مردمی در سطح جامعه دارد.

عضو سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعیف بودن پایگاه اجتماعی روحانی در جامعه، گفت: روحانی در بین مردم از پایگاه اجتماعی ضعیفی برخوردار است و سخنرانی روز گذشته او تایید کننده این مدعاست.

کارخانه در ادامه گفت: دولت عملکرد قوی در بحث  مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نداشته که بخواهد از آن دفاع کند، به همین دلیل رو به سوی تهمت و بی‌احترامی نسبت به رقیبان انتخاباتی خود آورده است.

وی با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت، گفت: مردم با حضور عظیم و رای بالا به فرد اصلح به این صحبت‌های ناصحیح روحانی  پاسخ کوبنده‌ای خواهند داد؛ چراکه این چنین اظهارات در شأن رئیس جمهور یک کشور اسلامی نیست.