قالیباف نگاه استثماری به کارگران را تغییر می دهد

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داور زن، اظهار داشت: تنها کاندیدایی که برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری‌ها و دیگر ادارات از جمله وزارت نفت و کشاورزی، آموزش‌وپرورش و علوم پزشکی برنامه منسجم دارد، قالیباف است.

وی افزود: متاسفانه دولت روحانی در ارائه خدمات به کارگران و تبدیل وضعیت آنها و ایجاد امنیت شغلی برای کارگران شرکتی و از همه مهمتر ایجاد رفاه و آسایش و پرداخت حقوق خانواده آنها مردود شد.

مقصودی با اشاره به موضوع دیگری در دولت کنونی خاطرنشان کرد: مهمترین نکته این است که آنچه در برنامه ششم در دولت روحانی ارائه داد، به هیچ وزارتخانه ای دولتی و نیمه دولتی اجازه نمی دهد که نیروهای شرکتی را به قراردادی تبدیل کنند و امنیت شغلی ایجاد شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: دولت روحانی با ارائه برنامه ششم توسعه در دولت بعدی هم اصرار بر این کار دارد و این همان نگاه إشرافی گری و استثمار کردن کارگران به روش جدید است که با نگاه امام و مکتب امام و انقلاب و سیاست گذاری های رهبر انقلاب و همچنین از نگاه انسانیت و مردمیت فاصله دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در برنامه ارائه شده کاندیداها خوشبختانه این نگاه مثبت از طرف قالیباف به کارگران مشاهده می شود و تنها کاندیدایی است که در برنامه خود ایجاد امنیت شغلی برای کارگران و تبدیل وضعیت کارگران شرکتی به قراردادی را مد نظر قرار داده است که این همان مکتب امام نسبت به پابرهنگان است.