گزارش تخلفات نامزدهای انتخابات به وزارت کشور و قوه‌قضائیه ارسال شد

عباسعلی کدخدایی سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در حاشیه جلسه امروز این هیئت، در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا  شکایتی از تبلیغات انتخاباتی نامزدها به این هیئت واصل شده است یا خیر، افزود: گزارش‌هایی از برخی تخلفات تبلیغاتی نامزدها و یا ستادهای آنها واصل شده است که این گزارش‌ها به روال جاری تنظیم و برای وزارت کشور و قوه‌قضاییه ارسال شده است.

 

وی افزود: این گزارش‌ها واصل شده است و ما امیدواریم که پیگیری‌های لازم انجام شود.

سخنگوی شورای نگهبان که با خبرگزاری صداوسیما گفت‌‌وگو کرده است، درباره اهم موضوعات مطرح شده در جلسه امروز هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، اظهارداشت: صبح امروز دو جلسه برگزار شد که جلسه اول، جلسه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری بود که ابتدا معاونت اجرایی و انتخابات گزارشی از روند اقدامات انجام شده اعلام کردند.

کدخدایی ادامه داد: دستور دوم نیز بررسی برخی سؤالاتی بود که از جانب هیئت‌های نظارت استانی مطرح شده بود و این سوالات در جلسه مطرح شد و اعضا پاسخ آنها را دادند، این پاسخ‌ها برای هیئت‌های استانی ارسال خواهد شد.

وی درباره برگزاری جلسه دوم امروز اعضای شورای نگهبان، گفت: این جلسه، جلسه عمومی شورای نگهبان بود که دستورهای جاری شورا در آن بررسی شد.