اسامی نامزدهای حامی روحانی را منتشر کنید

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخبار مربوط به بیانیه 170 نفر از نمایندگان در حمایت از آقای روحانی گفت: احتمال اینکه از برخی از افراد دو بار برای این بیانیه امضا گرفته شده باشد و یا اینکه در خصوص برخی افراد به جای آنها امضا شده باشد وجود دارد، چرا که اینگونه اقدامات از سوی برخی از افراد که دنبال چنین مسائلی هستند سابقاً اتفاق افتاده است.

وی افزود: از سوی دیگر، افرادی که می‌گویند 170 نفر از نمایندگان این بیانیه را امضا کرده‌اند، اسامی امضاکنندگان را منتشر کنند تا مشخص شود چه کسانی این بیانیه را امضا کرده‌اند و اینکه چه تعدادی از این امضاها واقعیت دارد. من بعید می‌دانم که 170 نفر از نمایندگان این بیانیه را امضا کرده باشند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه آقای روحانی با تعدادی از نمایندگان در مورد فراکسیون امید، اظهار داشت: کسانی که در این جلسه شرکت کرده بودند صرفاً به این خاطر که رأی آنها به آقای روحانی نبوده است بلکه ممکن است برای گرفتن دستور نامه‌ای و یا ارزیابی فضای جلسه در این جلسه شرکت کرده باشند.

حاجی دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اعضای شورای مرکزی فراکسیون امید که یکی از سران اصلاح‌طلب است، بعد از جلسه با آقای روحانی اصطلاحات بدی را نسبت به آقای روحانی به کار برده بود که نشان می‌داد از صحبت‌های آقای روحانی و به طور مجموع از وی دل خوشی ندارد و به نظر می‌رسد که عبور از آقای روحانی در دستورکار اصلاح‌طلبان است.