چه کسانی دیوار های تهران را با شعارهای قالیباف مخدوش می کنند؟

هفته گذشته بود که  افرادی ناشناس و اراذل‌واوباش در پوشش مأموران سد معبر شهرداری اقدام به حمله به برخی از دست‌فروشان خیابان انقلاب کرده و به اموال آنها آسیب وارد کردند و با شکستن لوازم یک پیرمرد دست‌فروش، با اعتراض شدید مردم مواجه شدند اما بلافاصله و درست زمانی که مأموران شهرداری تهران به محل رسیدند، اراذل‌واوباش پا به فرار گذاشته و از محل گریختند.

در ادامه رفتارهای غیراخلاقی هواداران نامزدهای انتخاباتی رقیب، این بار آنها با مخدوش کردن چهره شهر به گونه‌ای دیگر سعی در تخریب چهره محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داشتند و با شعارنویسی در در و دیوار شهر به دنبال تخریب چهره وی هستند.

این افراد با نوشتن جملاتی همچون دولت 96 درصدی، قالیباف 96 درصدی،رأی من قالیباف و ... سعی کردند با برهم زدن چهره شهر، چهره کاندیدای رقیبشان را نیز تخریب کنند.

پیگیری‌های  خبرنگار ما حکایت از آن دارد که مسئولان ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با توصیه به هواداران از آنها خواسته‌اند که تبلیغات را فقط در محل‌های مخصوص تبلیغات انجام دهند و این دیوار نوشته‌ها را از سوی هواداران این کاندیدای انتخاباتی تکذیب کردند.