دعوت دانشگاه چمران از رئیسی و روحانی برای مناظره

مهدی طرفی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: روشنگری در فضای دانشگاه و جامعه باید اولویت همه کاندیداها قرار بگیرد. اینکه بعضی کاندیداها مسائل کلان و اصلی کشور از جمله مشکلات مردم از جمله اشتغال را با بیان مسائل جزئی و غیر ضروری به حاشیه ببرند عین فریب مردم است.

وی با بیان اینکه برخی نامزدهای ریاست جمهوری سعی می کنند مردم را فریب دهند، ادامه داد: مردم مطمئنا عوام فریبی آنها را متوجه می‌شوند.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز‌ تصریح کرد: عده‌ای از نامزدها تمامی مسائل را به دولت‌های قبل بر می‌گردانند و مسئول تمام نا به سامانی‌ها را دولت قبل می‌دانند، این درست نیست، امروز وقت آن است که نامزدها کارنامه ارائه کنند و برنامه بدهند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خوزستان با اشاره به سفر روحانی به اهواز، تاکید کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران از وی دعوت کرد که در مناظره‌ای رو به روی قالیباف یا آیت‌الله رئیسی حاضر شود.

وی گفت: همچنین آمادگی داریم در هر زمان که روحانی مایل باشد مقدامات برگزاری مناظره بین وی و رئیس دولت نهم و دهم را انجام دهیم، برگزاری این مناظرات می‌تواند به ایجاد فضای روشنگری و تبیین در جامعه کمک کند.