خواست مردم برای تغییر در مدیریت اجرایی کشور

محمدصالح جوکار عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره احتمال پیروزی رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: استقبال مردم از برنامه‌های آقای رئیسی نشان دهنده این است که مردم اراده کردند در روز جمعه پای صندوق‌های  رای در عرصه مدیریتی و اجرایی کشور تغییری ایجاد شود.

جوکار خاطرنشان کرد: ابتکار عملی که  قالیباف به خرج داد، مصداق اقدام و عمل انقلابی بود. بحمدالله کسانی که طرفدار قالیباف بودند قطعاً طرف رئیسی خواهند آمد و یک رای بالایی را در روز جمعه در سراسر کشور شاهد خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به شناختی که مردم نسبت به حجت‌الاسلام رئیسی پیدا کردند، وی را خادم ملت یافتند و با توجه به شعار «تغییر»، این خدمتگزار مردم با رای بالا برای 4 ساله آینده انتخاب می‌شود و مردم حلاوت و شیرینی خدمتگزاری انقلابی را خواهند چشید.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با اشاره به اظهارات وزیر کشور که گفته نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری لحظه به لحظه اعلام نمی‌شود، گفت: اگر هرچه ما شفاف‌تر و در کوتاه‌ترین مدت زمان نتایج را به اطلاع مردم برسانیم نشان‌دهنده این است که دستگاه اجرایی ما می‌تواند با سرعت نتایج را شمارش کند و به اطلاع مردم برساند.

جوکار تصریح کرد: در مناطقی که شمارش قطعی شد باید به فوریت نتایج آن به مردم اعلام شود و مردم مرحله به مرحله در جریان قرار بگیرند. باید از شایعاتی که برخی عنوان می‌کنند و احتمالا می‌خواهند فضای جامعه را بهم بریزند جلوگیری کرد.