دولت اجازه مذاکره برنامه موشکی را دارد؟

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به اظهارات اخیر تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به ریاست جمهوری حسن روحانی مبنی توقف آزمایشات موشک بالستیک در ایران، واکنش نشان داد.

وی افزود: سیاست‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران دارای استراتژی ثابتی است و علنا از سوی قدرت‌های سلطه‌گر و کشورهای متجاوز تهدید می‌شود بنابراین عقلا و شرعا کشوری که مورد تهدید است همیشه باید آماده دفاع از خود باشد.

عضو کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: معتقدم بحث بر روی حوزه موشکی کشور ما و توسعه آن به هیچ وجه قابل مذاکره و گفتگو با هیچ احدی نیست لذا استراتژی فوق، استراتژی ثابت جمهوری اسلامی ایران است و هر دولت در آن مستقر شود، با تمام توان توسعه و تقویت حوزه موشکی را دنبال خواهد کرد.

نقوی حسینی در پایان با بیان اینکه اگر کشوری و یا مرجعی فکر می‌کند که حوزه موشکی ایران قابل مذاکره و گفتگو است سخت در خطا و اشتباه است، تاکید کرد: ما منتظر اجازه هیچ احدی در توسعه فناوری موشکی خود نیستیم و قطعا دولت دوازدهم هم با همه توان سیاست‌های دفاعی کشور را تقویت خواهد کرد تا ما همیشه برای دفاع آماده باشیم و هر تهدیدی را در نطفه خفه کنیم.