روایت یک هفته‌ای از سرگذشت خانه ملت
در طول هفته‌ای که گذشت اعضای هیئت رئیسه و نمایندگان مردم در خانه ملت اخبار و اظهار نظر‌های مهمی را درباره مسائل روز ایران جهان مطرح کردند که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌شود:
 
ماجرای رهگیری هواپیمای نظامی سعودی در آسمان ایران/ هیچ‌کس قدرت تحویل دادن سردارسلیمانی را ندارد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره مطلبی با عنوان تحویل فرمانده نیروی قدس سپاه به آمریکایی‌ها گفت: هیچ‌کس در دولت قدرت تحویل‌دادن سردار سلیمانی را ندارد. منطق خبری که منتشر شده را نمی‌دانم، قبول ندارم و گمان نمی‌کنم که صحیح باشد. اگر چنین سخنی صحیح بود، امروز آقای ظریف سرجایش نبود.
 
تحلیف و کابینه رئیس جمهور دوازدهم در یک نگاه
بعد از برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ و حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات کم کم به زمان برگزاری مراسم‌های تنفیذ، تحلیف و معرفی اعضای کابینه دولت دوازدهم نزدیک می‌شویم.
 
مجلس دهم در یکسالی که گذشت
 نمایندگان مجلس دهم دقیقا از یکسال قبل مسئولیت چهارساله خود را شروع کردند و خانه ملت در طول یکسال گذشته با فراز و فرودهای زیادی همراه بوده است
 
 
گزارش نهایی FATF هفته آخر خرداد درصحن علنی قرائت می‌شود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش نهایی FATF (کارگروه ویژه اقدام مالی)هفته آخر خرداد درصحن علنی قرائت می‌شود. 
 
 تب کریمه کنگو به طور کامل در ایران کنترل شده است
 عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: بیماری تب کریمه کنگو به طور کامل در ایران کنترل شده است و جای هیچ نگرانی‌ای در این زمینه وجود ندارد. 
 
 
 ریاست علی لاریجانی برای دهمین سال تمدید شد + ترکیب هیئت رئیسه
 نمایندگان مجلس شورای اسلامی ریاست علی لاریجانی را برای یکسال دیگر تمدید و ترکیب هیئت رئیسه را مشخص کردند. 
 
تکذیب حلال اعلام شدن خون شیعیان از سوی امام جماعت مسجدالحرام/ هیچ خطری حجاج ایرانی را تهدید نمی‌کند
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از تشریح جزئیات برگزاری مراسم حج تمتع در کمیسیون متبوعش و بازدید ۳ میلیون نفر از نمایشگاه کتاب در ایام برپایی خبر داد.