تایید اعتبارنامه ۴ نماینده جدید

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بررسی گزارش شعب ۲،۳ و ۱۳ درباره اعتبارنامه چهار نفر از نمایندگان منتخب مجلس دهم در انتخابات میان دوره ای ۲۹ اردیبهشت ماه در دستور کار قرار گرفت.

ابتدا گزارش شعبه ۳ درباره تایید اعتبارنامه ناصر شریفی نماینده منتخب بندر لنگه، بستک و پارسیان قرائت شد و با توجه به عدم اعتراض نمایندگان، اعتبارنامه وی به تصویب صحن مجلس رسید.

در ادامه گزارش شعبه ۱۳ درباره تایید اعتبارنامه علی جلیلی منتخب مردم مراغه و عجب شیر  در مجلس دهم قرائت شد که در این مورد نیز با توجه به عدم اعتراض نمایندگان، اعتبارنامه این نماینده در صحن مجلس تایید شد.

در نهایت گزارش شعبه ۲ درباره تایید اعتبارنامه بیت الله عبداللهی منتخب مردم اهر و هریس و حسن کامران دستجردی منتخب مردم اصفهان قرائت شد که اعتبارنامه عبداللهی با اعتراض مواجه نشد و به تصویب رسید، اما درباره اعتبارنامه حسن کامران اعلام شد که محمدجواد فتحی، فاطمه حسینی و عبدالرضا هاشم زایی نمایندگان اصلاح طلب تهران نسبت به اعتبارنامه وی اعتراض داشته اند و در این میان تنها عبدالرضا هاشم زایی به صورت کتبی خواستار مطرح کردن اعتراض خود است.

هاشم زایی در هنگام دفاع از اعتراض خود تنها به بیان این نکته بسنده کرد که من به شخصیت آقای کامران اعتراض دارم نه اعتبارنامه ایشان، به این ترتیب با انصراف این نماینده از اعتراض به اعتبارنامه منتخب اصفهان، اعتبارنامه نماینده اصولگرای اصفهان در مجلس دهم تایید شد.