زهرا احمدی دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت در گفتوگو با فارس، با اشاره به تصویب استفساریهای در مجلس شورای اسلامی در آستانه عید سعید غدیر مبنی بر اینکه مدیران دارای ۲ سال مسئولیت سیاسی مادامالعمر حقوق دریافت کنند، گفت: نکته قابل تأمل این است که این طرح با ۱۲۲ رأی موافق و تنها با ۱۶ مخالف از مجموع آرای ۱۹۵ نماینده به تصویب مجلس هشتم رسید.

وی اضافه کرد: باید از نمایندگان که با رای و اعتماد مردم در جایگاه نمایندگی نشسته‌اند پرسید، آیا وظیفه یک مدیر جز خدمت به مردم است که حال باید بعد از تحویل دادن پست برای دوران مدیریتش حقی طلب شود و حقوقی از بیت‌المال دریافت کند.

این فعال دانشجویی با طرح این پرسش که آیا بهتر نیست بودجه مملکت در راه بهبود وضعیت اقتصادی صرف شود و عدالت در تمام مراحل اجرا شود؟ خاطرنشان کرد: حقوق مادام‌العمر برای مدیران سیاسی مگر غیر از این است که اکثر نماینده‌ها بعد از دوران نمایندگی وارد مناصب دولتی می‌شوند و ۲ سال که در این سمت بوده‌اند، از کیسه مردم حق و حقوقی که خود آن را تصویب کرده‌اند، برمی‌دارند.

احمدی خطاب به نمایندگان مجلس گفت که " مصوبه نان و آبداری است؛ مبارکتان باشد! ولی بدانید دیر یا زود باید جواب مستضعفین که این انقلاب به حق متعلق به آنها است را بدهید. "

وی با بیان اینکه کدام از نمایندگان جرأت این را دارد که در مورد این موضوع با مردم سخن بگوید، تاکید کرد: مگر شما نماینده مردم نیستید و نباید مطالبات آنها را پیگیری کنید؟ در تمام کشور چند ایرانی این مطالبه را داشته است که برای سیاستمداران حقوق مادام‌العمر تصویب کنند؟ آیا جز این است که این مصوبه را برای فردای خودتان تصویب کرده‌اید؟

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی عزم خود را جزم کرده‌اند که طبقه اشراف سیاسی را تشکیل دهند، خاطرنشان کرد: مجلس امروز بار دیگر شاهکار سیاسی با نمره منفی در کارنامه خود ثبت کرد؛ در واقع مشخص نیست نمایندگان با چه توجیهی از کیسه بیت‌المال اینگونه بذل و بخشش می‌کنند.

وی خطاب به نمایندگان مجس گفت که دانشجویان هشدار می‌دهند که از اعتماد مردم سوء‌استفاده نکنید و هرچه زودتر این مصوبه شرم‌آور و ضدمردمی و ننگین را از دامن مجلس بزدایند و از ملت بزرگ ایران اسلامی عذرخواهی کنید.

احمدی در پایان گفت: از شورای نگهبان میخواهیم این مصوبه به دور از عدالت را رد کرده و حامی محرومین و مستضعفین در برخورد با زراندوزان و نوکیسهها باشد.