به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدعلي پورموسوي با اشاره به اعلام اسامي احزاب قانوني اظهار داشت: تمام احزاب و تشكل هايي كه اقدام به اخذ پروانه فعاليت نموده اند در ليست جامع احزاب و تشكل هاي سياسي داراي پروانه،موجود بوده لذا آنها مي توانند به فعاليت هاي سياسي خود در فضاي سياسي كشور ادامه بدهند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور افزود: فعالیت هرگونه حزب، تشکل، گروه و … که اسامی آنها در لیست جامع احزاب، تشکل های سیاسی دارای پروانه که از طرف وزارت کشور اعلام شده، موجود نباشد متخلف محسوب شده و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی افزود: مشخصات تشکل های سیاسی که به اهتمام اداره کل سیاسی وزارت کشور اعلام شده در پورتال وزارت کشور قابل دسترسی می باشد.

گفتنی است؛ در لیست جامع احزاب و تشکل های سیاسی دارای پروانه از ۲۲۳ تشکل با درج شماره پروانه، تاریخ صدور، آدرس اینترنتی و دفتر مرکزی و تلفن بعنوان تشکل های دارای پروانه نام برده شده است.

ضمنا در اين ليست از تمامي تشكل هايي كه داراي پرونده در وزارت كشور بوده و نام آنها در اين فهرست درج نشده تقاضا شده كه براي اطلاع از آخرين وضعيت خود به اداره كل سياسي وزارت كشور مراجعه نمايند.