امیر پوردستان: تهدیدکننده ایران پشیمان می‌شود

امیر احمدرضا پوردستان با بیان اینکه وحدت کاملی میان ارتش و سپاه در زمینه نظارت و کنترل مرزها وجود دارد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به نقطه‎ای رسیده است که تهدیدکننده را از کرده خودش پشیمان می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، زمین، دریا و هوای مرزها و خارج از مرزها را کاملا تحت نظر دارند، عنوان کرد: تمامی پروازهایی که در اطراف مرزهای جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد، توسط کارشناسان اطلاعاتی ما، رصد، کنترل و تحلیل می‌شوند.

جانشین فرمانده کل ارتش افزود: در عرصه آب‌ها نیز تمامی شناورهای دریاهای اطراف ما اعم از دریای عمان، خلیج فارس، اقیانوس هند، دریای سیاه و دریای مدیترانه، رصد و کنترل می‌شوند.

امیر پوردستان ادامه داد: علاوه بر عرصه دریا و هوا، ما توانسته‌ایم نسبت به حرکات وابستگان داعش در استان دیالی عراق و اخیرا 3 استان افغانستان، اشراف اطلاعاتی خوبی به دست بیاوریم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران، متناسب با تحلیل‌های اطلاعاتی که در اختیار دارد اتخاذ می‌شوند، تاکید کرد: به ملت عزیز ایران اطمینان خاطر می‌دهم که جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد چراکه نیروهای مسلح ما آماده پاسخگویی قاطع به هرگونه تهدیدی هستند.