به گزارش افکار به نقل از نمانیوز، در جلسه تودیع و معارفه در دانشگاه ازاد واحد تهران جنوب فاطمه هاشمی بهرمانی رسما کار خود را در این دانشگاه شروع می‌کند.

لازم به ذکر است فاطمه هاشمی بهرمانی متولد سال ۱۳۳۹دارای کار‌شناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد تهران مرکز می‌باشد و در حال حاضر جزو هیات علمی دانشکده علوم سیاسی تهران جنوب است. برخی سایت‌های نزدیک به وی با عنوان «دکتر» از او نام می‌برند که درباره گرایش و زمان اخذ این مدرک توضیحی ذکر نشده است.

از سابقه مدیریتی وی علاوه بر مسئولیت بینیاد امور بیماریهای خاص که از سال ۷۳ادامه دارد، می‌توان به ریاست فدراسیون ورزشهای بیماران خاص اشاره کرد که پس از انتخابات فدراسیون با حکم علی آبادی از تاریخ ۲۲اسفندماه سال ۸۴آغاز شد و در اوج فعالیتهای براندازانه سبز‌ها در تابستان ۸۸از این سمت استعفا داد.

وی فرزند ارشد هاشمی و همسر سعید لاهوتی و عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه است که برادر معتدل‌تر کارگزاران سازندگی شناخته می‌شد.

فاطمه هاشمی همچنین در انتخابات سال گذشته به‌طور قاطع از میرحسین موسوی حمایت کرد اما پس از انتخابات بر خلاف خواهرش فائزه هاشمی مواضع و اقدامات تحریک‌کننده خاص علنی ابراز نکرد و تنها خبر چندین سفر خارجی از او منتشر شد و در مصاحبه‌ای در سال جاری نیز نسبت به مواضع پدرش اعتراض کرد که در برخی موارد نباید کوتاه می‌آمد.