پیام شهید حججی جهاد و مقاومت برای تمام دنیا است

حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی پیش از ظهر یک شنبه در مراسم بزرگداشت شهادت شهید حججی اظهار داشت: مردم نجف‌آباد همواره ارادت خود را به شهدا نشان داده‌اند و حضور امروز این مردمان با عزت برای پاسداشت شهادت، رشادت، صبر، مقاومت، ایستادگی و عزت و شرف است.

وی با بیان اینکه نجف‌آباد بیش از دو هزار و ۵۰۰ شهید به انقلاب تقدیم کرده است، افزود: امروز از زبان خانواده‌های این شهدا و مردم شهید پرور و عالم‌پرور این دیار و خانواده شهید حججی بیان می‌دارم که، رهبرا مردم نجف‌آباد همچنان که از پیش از انقلاب با تمام وجود و یکپارچه با امام راحل عهد و پیمان بستند و تا پیروزی انقلاب مردانه مقاومت کردند و برای تداوم انقلاب در هشت سال دفاع مقدس عهد و پیمان بستند، امروز حضور وحدت‌آفرین مردم استان و به ویژه نجف‌آباد در این مراسم برای اعلام ماندگاری بر عهد و پیمان اولیه آنها با اسلام، قرآن و ولایت فقیه است.

امام‌جمعه نجف‌آباد با بیان اینکه ملت ایران در کنار شهید محسن حججی تا آخرین لحظه باقی مانده و اجازه نمی‌دهند سلاح وی زمین بماند، تاکید کرد: تک تک جوانان این دیار با اشک، آه و اصرار آماده حضور در جبهه ها هستند و در هر مکانی که اسلام و انقلاب در معرض خطر باشد و یا مظلومان عالم نیاز به دفاع داشته باشند، حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: پیام این شهید که صبر، جهاد و مقاومت بود در تمام دنیا پیچیده است و این حضور خودجوش الهی و قلب‌های منقلب پیام می دهد که هرگز شهدا نمرده‌اند.

حجت‌الاسلام حسناتی تصریح کرد: شهید محسن حججی زنده است که این دل ها را حیات و نور بخشیده است و  شور عاشورایی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است.