با هم باشیم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند

به گزارش مهر، آیت الله محمدرضا مهدوی کنی در اولین نشست سراسری جبهه متحد اصولگرایان که روز پنجشنبه در حسینیه الزهرا سازمان فرهنگ و ارتباطات برگزار شد با بیان اینکه حضور بنده در نشست سراسری اصولگرایان به معنای این است که بگویم تا آخر پای وحدت اصولگرایان ایستاده ایم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نمونه ای از انقلاب صدر اسلام بود.
وی با بیان اینکه در بسیاری از انقلابها صفا و صمیمیت مشاهده نمی شد اما انقلاب اسلامی ملت ایران با شور و صفا و صمیمیت پیروز شد، تاکید کرد: صداقت در رفتار و صفا و صمیمیت است که به درد مومنان می خورد.

همچنین وی خطاب به حاضران همایش سراسری اصولگرایان گفت: شما صادق هستید و ما می خواهیم همراه شما باشیم تا خداوند به عنوان صادقان ما را هم بپذیرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه سلامت دل و صداقت است که همواره برای انسان کارایی دارد، گفت: بیایید برای این انقلاب و کشورمان و خدمت به امام و رهبری و پشتیبانی از ایشان به مردم و خداوند راست بگوییم و با صدق و صفا وارد عرصه انتخابات مجلس نهم شویم.

دبیرجامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه تهمت و تخریب نباید در عرصه انتخابات وجود داشته باشد گفت: نباید در عرصه انتخابات و رقابت خوبی و بدی را با هم مخلوط کنیم، چرا که دنیا ارزشی ندارد و تنها صداقت است که به درد آخرت ما می خورد.

وی در ادامه با طرح این پرسش که چرا امام پیروز شد و با شکوه و جلال آمد و از دنیا رفت گفت: صداقت و راست گفتاری امام خمینی(ره) بود که مردم را جذب کرد چرا که برای مردم ارزش قائل بودند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: باید کاری کنیم که بعد از دنیا رفتن و در آخرت با روی باز برویم و خجالت زده نباشیم. نباید به اسم دین و اسلام کار ناشایست انجام دهیم.

آیت الله مهدوی کنی با تاکید بر سخنان گذشته خود مبنی بر اینکه اصولگرایان باید خرده گیری ها را کنار بگذارند و با هم باشند گفت: اگر با یکدیگر باشیم دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی همچنین به فرارسیدن ماه محرم اشاره کرد و با بیان اینکه انقلاب اسلامی هم از کربلا و محرم آغاز شد، اظهار داشت: باید در ماه محرم از این کشتی نجات استفاده کرد و در کشتی اهل بیت(ع) و صادقین سوار شد و نباید به هیچ وجه تخلفی از این کشتی نجات داشته باشیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود با آرزوی توفیق از جانب خداوند و الطاف اهل بیت(علیهم السلام) برای حفظ انقلاب و رهبری گفت: همه باید با هم باشیم و خیر یکدیگر را بخواهیم . برخی کدورت ها نباید موجب شود ما بهانه ای برای جدایی پیدا کنیم و از هم دور شویم.