جهان: درحاليكه همه شواهد حاكي از آن است كه آمريكا در كنار سياست هاي ضد هسته اي و اتهامات تروريستي عليه ايران، پرونده حقوق بشري ضد ايراني را نيز دنبال مي كند برخي مسئولين داخلي نيز به شكل ناشيانه و كم سابقه اي همين خط را دنبال مي كنند و محتواي اين گزارش ها را از داخل فراهم مي كنند.

هفته گذشته مدیرعامل موسسه مطبوعاتی ایران در گفت وگو با یک روزنامه اصلاح طلب اتهامات نادرست و کذبی به دستگاه قضائی کشور روا داشت که همین موضوع باعثشد دادستان ضمن تعطیلی آن روزنامه علیه وی نیز اعلام جرم کند. وی در گفت وگوی مذکور صریحا دستگاه قضائی را به برخورد غیرانسانی با متهمین متهم کرد. همانچه که سالها است ضدانقلاب و ماهها است فتنه گران علیه ایران مطرح می کنند اما موفق به اثبات آن نشده و کم کم خود نیز به بی خاصیتی این دروغ بزرگ پی برده بودند.

تا اینکه چندی پیش پیشنویسی علیه عملکرد ایران در موضوع حقوق بشر توسط یک نهاد وابسته به مراکز تصمیم گیر آمریکائی و غربی منتشر شد و مجددا همین ادعاها را نیز مطرح کرد.

اما در داخل نیز برخی افراد به شکل مشکوکی به این گزارش های ضد ایرانی کمک می کنند و علی اکبر جوانفکر نیز یکی از این دست افراد است که متاسفانه از سوی دولت حمایت می شود.

وی امروز در روزنامه ایران در ادامه سیاست های ضد ایرانی اش علیه دستگاه قضائی با عنوان روایت یک بی تدبیری نوشته است: گریزی از مواجهه با حقیقت نیست. بله آنچه جلوی چشم ما قرار دارد نه یک رویا بلکه عین واقعیت است… از جمله این رویدادها که بارها آرزو کردم ای کاش واقعیت خارجی نداشته باشد وقوع حادثه تلخ غم انگیز اسفبار و بشدت نکوهیده و محکومی است که ماموران دادستانی و پلیس امنیت در روز دوشنبه گذشته با ورود غیرقانونی به موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران مرتکب آن شدند.

وی در ادامه ضمن تهمت های بی روا به دستگاه قضائی و بزرگنمائی نادرست از آنچه دوشنبه گذشته اتفاق افتاده است نوشت: با کمال تاسف به داخل تحریریه روزنامه ایران گاز اشک آور پرتاب شد به صورت افراد مختلف از جمله بانوان وحتی خانمی که از دو پا فلج است گاز فلفل زدند با استفاه از باتوم افراد مختلف از جمله خبرنگاران دبیران و عکاسان کتک خوردند از شوک برقی برای بی حس کردن افراد استفاده شد و با فحاشی و توهین های زننده به کارکنان از جمله همکاران زن احساسات آنها را جریحه دار گردید. عوامل دادستانی هیچ حکمی برای بازداشت مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور نداشتند و می گفتند ما خودمان به مثابه حکم هستیم.

وی در ادامه تلاش می کند پای رئیس جمهور را هم به واقعه باز کند و نشان دهد که مورد حمایت رئیس جمهور بوده و عدم همراهی با نماینده های دادستان به دلیل حمایت رئیس جمهور از وی بوده است: نماینده ویژه دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه را به آرامش دعوت کردم و یادآور شدم که شما حکم ندارید و مقامات عالی کشور در حال بررسی موضوع هستند و تا دقایقی دیگر نتیجه بررسی اعلام می شود …اما انها به جای احترام به تاکیدات رئیس جمهور در این زمنیه با خود رائی تصریح کردند که کاری به رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضائی ندارند و از جای دیگر دستور می گیرند.

انتشار اين اظهارات از سوي يك مقام ارشد نزديك به رئيس جمهور در ارگان رسمي دولت جمهوري اسلامي ايران بهترين خوراك تبليغاتي براي ضدانقلاب و غربي ها است. سكوت دستگاه قضائي در اين رابطه شديدا عدالت اين نهاد انقلاب را زير سوال مي برد. چه انكه هفته گذشته يك روزنامه به دليل انتشار همين مطالب تعطيل شد و منشا اصلي آن سخنان همچنان عليه جمهوري اسلامي و دستگاه قضائي اتهام پراكني مي كند.