آمریکا در مقابل ایران یک ببر کاغذی است

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در ستاد فرماندهی هوانیروز ارتش با بیان اینکه همه مردم ایران آرامش خود را مدیون شهدا هستند، اظهار کرد: اگر در شبانه روز دو- سه دقیقه با خودمان اندیشه کنیم که اگر شهدا نبودند امروز چه بلایی بر سر ما و ناموس ما می‌آمد؟، آن وقت متوجه اهمیت کار شهدا و سنگینی مسئولیت‌هایمان می‌شویم.

وی با بیان اینکه شهدا، کشور را به عنوان یک امانت به دست ما سپرده اند، تصریح کرد: اگر قرار است شرمنده شهدا نباشیم، نخست باید قصه زندگی و وصیت نامه‌های این عزیزان را با حضور قلب بخوانیم و سلوک آن‌ها را در زندگی‌مان احیا کنیم چرا که سلوک شهدا بیمه کننده خانواده‌ها در برابر هرگونه آسیب فرهنگی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: دومین اقدام برای شرمنده نشدن در برابر شهدا این است که در پاسداری از میراث شهدا، واقعی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه از بزرگنمایی غیرواقعی امکانات دشمن نباید هراسی به دل راه داد، گفت: خدا می‌داند آمریکا آنی نیست که نشان می‌دهد. آن‌ها بسیار ضعیف‌تر از آن چیزی هستند که در تبلیغاتشان نشان می‌دهند. مُشت آمریکا در نزد ملت ایران باز است و ما می‌دانیم که آمریکا یک ببر کاغذی بیش نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی افزود: نسل جدید باید بداند که اصل انقلاب با شهامت و شجاعت به دست آمده و پاسداری از مسیر شهدا در این مسیر تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که عده‌ای سوریه، عراق و لبنان را از دست رفته می‌دانستند، گفت: امروز می‌بینیم که این دشمن است که روز به روز تمام سیاست هایش در منطقه را شکست خورده نظاره می‌کند و این به برکت ایمان مقاومت است.