بازدید دریادار سیاری از تیپ عملیات ویژه مسلم‌بن‌عقیل(ع)

امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، در جمع تکاوران دریایی تیپ عملیات ویژه حضرت مسلم بن عقیل(ع) گفت: امروز شاهد توانمندی ها و قابلیت های بالای تیپ عملیات ویژه حضرت مسلم بن عقیل(ع) هستیم به نحوی که تمامی سناریوهای این تیپ بر مبنای شناسایی تهدیدها طرح ریزی و در همین راستا بازی های جنگ متنوعی طراحی شده و اجرا می شود.

دریادار سیاری با تاکید بر لزوم حفظ آمادگی صد در صدی تکاوران تیپ عملیات ویژه مسلم ابن عقیل(ع) تحت هر شرایطی افزود: تکاوران مقتدر و زبده این تیپ امروز شناخت جامع و دقیقی نسبت به سواحل دارند و لذا انتقال این تجربیات و این شناخت ارزشمند به کارکنان جدید امری اجتناب ناپذیر است.

وی استمرار در اعزام کارکنان این تیپ به مراکز آموزشی نداجا را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: در تمامی زمینه ها و ابعاد، مهارت ها باید در بالاترین سطح خود باشد و به هیچ وجه نباید غافل شد چرا که کوچکترین غفلت موجب به بار آمدن ضریات بزرگ و غیر قابل جبرانی می شود.

امیر دریادار سیاری در پایان تیپ عملیات ویژه مسلم ابن عقیل(ع) رایکی از یگان های منحصر بفرد در سطح نیروهای مسلح برشمرد و اذعان داشت: مهمترین عنصر و مولفه موثر در حفظ آمادگی رزمی، داشتن روحیه معنوی و بینش اسلامی است چرا که یک رزمنده اگر از نظر ایمان و معنویت در سطح بالایی باشد به هیچ عنوان در میدان نبرد و حتی در اجرای تمرینات طاقت فرسای زمان صلح با کمبود مواجه نشده و تسلیم نمی شود.

در ادامه این بازدید، تکاوران تیپ عملیات ویژه حضرت مسام بن عقیل(ع) گوشه ای از توانمندی ها و تجهیزات جدید این تیپ را به نمایش گذاشتند.