شکست تروریست‌ها از جبهه مقاومت قطعی است

سردار محمدعلی آسودی ، با اشاره به شکست‌های پی‌در‌پی تروریست‌های تکفیری در سوریه اظهار کرد: با توجه به شرایط میدانی مناطق درگیر در سوریه و عراق، شکست تروریست‌ها از جبهه مقاومت قطعی است. 

وی افزود: کسانی که بدون حساب و کتاب، به یکباره مانند بادکنک بزرگ می‌شوند، طبیعتا خیلی زود هم با یک سوزن از بین می روند و از حالت قبلی‌شان هم کوچک‌تر می‌شوند.

سردار آسودی با بیان اینکه وقتی یک گروه از درون قوی نباشد هر چقدر هم کمکش کنند نمی‌تواند ایستادگی کند، گفت: با وجود آنکه تروریست‌های تکفیری توانسته بودند با حمایت آمریکا و عربستان انواع سلاح‌ها و خودروهای روز را در اختیار داشته باشند، اما چون در ماهیت خود قدرتمند نبودند نتوانستند از این تجهیزات استفاده کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: همان داعشی‌ها که در ماه‌های اول هجوم به عراق و سوریه به شکل وحشیانه‌ای وارد شدند و با جنایات خود دم از قدرت می‌زدند امروز آن چنان خار و زبون گشته که برای نجات خودشان در عراق باید لباس زنانه بپوشند.

وی در پایان گفت: پیام چند روز پیش بشار اسد به مقام معظم رهبری، نمونه روشنی از قدرشناسی مردم سوریه از ایرانیان بود؛ بدون شک کمک‌های مستشاری نظامیان ما و فداکاری‌های مدافعان حرم نقش بسزایی در شکست‌های پیاپی تکفیری‌ها در ماه‌های اخیر داشت.