روحانی پاسخ آمریکایی ها را محکم بدهد

محسن قناعت دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک اظهار داشت: آمریکایی ها اخیرا گزافه گویی های زیادی درباره برجام داشته اند و بارها پس از توافق برجام بد عهدی آنها ثابت شده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری روز گذشته با صراحت درباره نقض برجام از سوی آمریکایی ها فرمودند که هر حرکت غلط در برجام با عکس‌العمل جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد. حالا از دولت نیز انتظار اریم در ادبیات و گفتار خود نسبت به غربی ها تجدید نظر کرده و پاسخی محکم به بدعهدی آمریکایی ها بدهد.

قناعت بیان داشت: آمریکایی ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره خصومت و دشمنی خود را ثابت کرده اند و هر کاری را می توانسته اند علیه ایران و ملت بزرگ ما انجام دهند انجام داده و اگر کاری را نکرده اند در واقع نتوانسته اند.

وی افزود: ملت ایران محکم و استوار پشت سر رهبری معظم انقلاب به پای آرمانها ایستاده و ذره ای از حق خود کوتاه نمی آید.

وی افزود: نمی دانیم چرا برخی ها در کشور نسبت به آمریکایی ها و برقراری روابط اینقدر خوشبین هستند، آقایان لیبرال در مواضع خود تجدید نظر کنند.

قناعت تصریح کرد: آقای روحانی در نیویورک به سر می برند و انتظار داریم ایشان به تبعیت از مقام معظم رهبری پاسخی محکم به بدعهدی آمریکایی ها بدهند. 

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران تاکید کرد: از تیم سفر کرده به آمریکا توقع داریم رفتار دیپلماتیک احساسی و خلاف شئونات کشور و خلاف انتظارات ملت انجام ندهند.