پناهیان: ملتی که شهیدانی همچون حججی دارد هرگز شکست نخواهد خورد

 حجت الاسلام علیرضا پناهیان، صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محسن حججی گفت: شهید حججی الگویی برای نیروهای حزب اللهی شد، شب و روز نمی شناخت، در مناطق محروم خدمت رسانی و برای انقلاب فعالیت می کرد.

وی افزود: امروز حتی کسانی که غیر انقلابی هستند به خاطر این شهید سر تعظیم فرود آوردند و همه به او احترام می گذارند، حزب اللهی گرایی یعنی همین، تا چنین  شهیدانی داریم امنیت نه تنها برقرار است بلکه مرگ استکبار را هم جشن می گیریم.

پناهیان ادامه داد: ملتی که شهیدانی همچون شهید حججی دارد هرگز شکست نخواهد خورد، همه از این ملت می ترسند و ملت های مظلوم چشم امیدشان به این ملت است.

وی تصریح کرد: فرهنگ و فکر شهید حججی امروز در منطقه ترویج شد ، فرصتی یپش آمد که همه دیدند شیعه و سنی چگونه خط مقاومت را پذیرفته اند و این درد استکبار است.

حجت الاسلام پناهیان گفت: در روزنامه های همین مملکت برخی نوشتند مردم وقتی اسم شهید و رزمنده را می شنوند حالشان به هم می خورد کجایند آنها بیاییند ببینند که امروز بیش از گذشته مردم برای شهدا مایه می گذارند.

وی گفت: قرار نیست همه ما شهید شویم و آرزوی شهادت کنیم برخی از ما توان این را هم نداریم. همین که برای شهدای مدافع حرم احترم می گذارند کافی است.

پناهیان عنوان کرد: خدا نور این شهید بزرگوار را به همه تشییع کنندگان عنایت می کند.

وی گفت: موشک های خود را برای نابودی رژیم صهیونیستی آماده کنید، انتقام خون شهید حججی فقط با نابودی اسرائیل انجام می شود این ملت از خون شهید حججی نمی گذرد.