پرده برداری از پروژه‌های جدید سرویس‌های جاسوسی بیگانه

حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: اشراف اطلاعاتی ما بر تحرکات سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و انگلیس حاکی از آن است که پس از شکست تلاش‌های آنان برای به محاق بردن پروژه نفوذ و ایجاد ناامنی در کشور، این سرویس‌ها با طرح کیس‌های بی‌اساس و نشر کاذیب به‌دنبال مشغول‌سازی افکار عمومی و ایجاد حس بی‌اعتمادی نسبت به مسئولین خدوم نظام هستند.

وی با کذب محض خواندن اتهام مطرح‌شده درباره یکی از اعضای خانواده رئیس قوه قضائیه گفت: با توجه به برخوردهای قانونی مؤثر قوه قضائیه در برخورد با مفسدین و عوامل نفوذی دشمن در سال‌های اخیر بالاخص دستگیری و اعلام محکومیت جواسیس دوتابعیتی وابسته به آمریکا و انگلیس و برخی سرویس‌های منطقه‌ای همکار آنان، این‌گونه هجمه‌ها و دروغ‌پردازی‌های عناصر وابسته به دشمن دور از انتظار نیست.

حجت‌الاسلام حسین طائب افزود: حسب اطلاعات ما در ماه‌های آینده این روند اتهام‌زنی‌ها و پرونده‌سازی‌های دروغین درباره موضوعات و شخصیت‌های دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

وی اعلام داشت: در صورت نیاز و در زمان مقتضی جزئیات بیشتری از اهداف این فضاسازی رسانه‌ای ضدانقلاب، گردانندگان و عوامل همکار داخلی و شبکه تأمین مالی آنان منتشر خواهیم کرد.