وزارت اطلاعات با دروغ‌پراکنان با جدیت برخورد کند

محمد عزیزی نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به انتشار اتهامات کذب علیه منسوبان آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا، اظهار داشت: اینها در حقیقت اهداف پشت‌پرده جریان فتنه، انحراف و فساد است که قصد حمله به رئیس دستگاه قضا را دارند.

وی افزود: مواضع انقلابی، اصولی، شفاف و صریح آیت‌الله آملی لاریجانی باعث شده سه ضلع فتنه و ضدانقلاب، فساد و انحراف بخاطر منافع مشترک بهم برسند.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قوه قضائیه قطعا یکی از بازوهای توانمند نظام و رهبری است، تصریح کرد: هجمه شدیدی که در ایام اخیر علیه رئیس دستگاه قضا صورت گرفته‌ است با هدف اعتمادزدایی از نهادها و شخصیت‌های برجسته نظام آغاز شد.

عزیزی بر همین اساس اضافه کرد: این سه جریان قصد دارند با بی‌اعتبار کردن راس دستگاه قضا در ذهن جامعه، تصمیمات دستگاه را مخدوش جلوه دهند و دیگر افراد را از موضع‌گیری‌های شفاف علیه خود بترسانند؛‌ چرا که معتقدند وقتی راس قله را بزنند زیرمحوعه خود به خود خنثی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: معاندان با این اقدام قصد تخریب و تضعیف پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند که قطعا به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات باید با جدیت با دروغ‌پراکنان علیه آیت‌الله آملی لاریجانی با جدیت برخورد کند، گفت: هر آنچه معاندان و دشمنان نظام دررابطه با قوه قضائیه عنوان کرده‌اند کذب محض است چرا که آنها تنها قصد بی اعتبار کردن و تخریب چهره بازوی ولایت‌فقیه را دارند.

عزیزی  همچنین اعلام کرد که ما نمایندگان مجلس نیز با قوت ار چنین شخصیتی حمایت خواهیم کرد.

وی در خاتمه ضمن محکوم کردن موضوع دو تابعیتی خواندن علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله تهمت زدن به شخصیت‌های برجسته نظام موضوع جدیدی نبوده و مسبوق به سابقه است از جمله تهمت دو تابعیتی خواندن علی لاریجانی. ایشان فردی شریف و شایسته برای ریاست مجلس شورای اسلامی است.