تابش: سپاه پاسداران در دل مردم ایران جا دارد

محمدرضا تابش عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان درباره لفاظی های ترامپ علیه سپاه پاسداران مبنی بر قراردادن آن در لیست گروه های تروریستی، اظهار کرد: اهداف انقلاب اسلامی در تضاد با ماهیت استکباری آمریکاست به همین دلیل با انقلاب اسلامی و هر چه مربوط به آن است، مخالف هستند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمره نیروهای ارزشمندی است که از دل انقلاب اسلامی برخاسته و منشا تحولات بسیار بزرگی در منطقه بوده است.

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه این نیروی ارزشی توانسته استقلال و تمامیت ارضی کشور را حفظ کند، تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله و مبازره با گروه های تروریستی همچون طالبان، القاعده و داعش نقش تاثیرگذاری داشته است، مسلما آمریکا چنین نیرویی را بر نمی تابد، در پی فرصتی بود تا بهانه ای پیدا کند و اقدام شرورانه و غیر منطقی انجام دهد.

تابش تلاش های آمریکا علیه سپاه را بیهوده خواند و خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فعالیت های ارزنده، مثبت و ارزشی خود در دل مردم ایران جا دارد و اقدامات آمریکا نمی تواند موجب جدایی سپاه از ملت شود یا اینکه حمایت های مردمی اش از دست برود.