حاجی‌دلیگانی: همدلی گروه‌های سیاسی آمریکایی‌ها را وادار به عقب‌نشینی می‌کند

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس اقدام اخیر وزارت خزانه داری امریکا پیرامون تروریست نامیدن سپاه پاسداران را نقض برجام برشمرد و اظهار داشت: لازم است دولت به اجرایی کردن آنچه در مجموعه قوانین مجلس آمده و هم چنین فرامینی که مقام معظم رهبری در تکمیل این قوانین ارایه دادند بپردازد.

 
وی افزود: بهتر است مسئولان مسیری که چند روز اخیر با وحدت و یکپارچگی با اتخاذ مواضع مناسب و واکنش‌های منسجم پیرامون اظهارات بی اساس مقامات آمریکایی را  طی کرده اند را ادامه دهند.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: باید دولت ایران، ارتش امریکا را به عنوان یک عامل تروریست تلقی کرده و هم سنگ با داعش بداند تا امریکایی‌ها بدانند باید در برابر لفاظی های اشتباهشان هزینه سنگینی دهند.

نماینده مردم شاهین شهر با بیان اینکه وحدت و انسجام همه احزاب و گروه‌های کشور در قبال اقدامات خصمانه امریکایی‌ها در خنثی کردن توطئه دشمن بسیار تاثیرگذار خواهد بود، تاکید کرد: از آنجایی که سپاه پاسداران برنامه‌های استعماری استکبار جهانی، امریکا، صهیونیست و عربستان را در منطقه برهم زده پس باید به آن‌ها حق دهیم که از سپاه عصبانی باشند و ما نیز اعلام می‌کنیم که از دست ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

وی هم چنین با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در برابر لفاظی‌های رئیس جمهور امریکا علیه ایران یادآور شد: از سخنان آقای روحانی و مواضعی که در برابر اظهارات سخیفانه ترامپ اتخاذ کردند استقبال می‌کنیم و امیدواریم با همین دست فرمان به مسیر پیش رو ادامه دهند.

وی تاکید کرد: مطمئنا همدلی و انسجام همه جناح‌ها و گروه‌های سیاسی موجب عقب نشینی دشمن می‌شود.

حاجی دلیگانی در پایان خاطر نشان کرد: البته نباید این نکته را فراموش کنیم که اقدامات امریکایی‌ها از سر استیصال و شکست نقشه‌های شوم آنها در منطقه است که در نهایت این اقدامات به ضرر آمریکا تمام خواهد شد.