سردار نقدی حسین فهمیده زاهدان رامعرفی کرد

به گزارش خبرنگار افکارنیوز سردار محمد رضا نقدي گفت: در حادثه اخير بمبگذاري و عمليات تروريستي عوامل آمريكا و رژيم صهيونيستي در مسجد جامع زاهدان هنگامي كه عامل انتحاري اول قصد ورود به مسجد را داشت، توسط يكي از بسيجيان منطقه به نام محمد گلدوي شناسايي شد.
وی یادآور شد: شهید گلدوی سریعاً خود را به عامل انتحاری رسانده و برای جلوگیری از ورود وی به مسجد و پیشگیری از عملیات انتحاری، او را در بغل گرفته و اجازه هرگونه تحرکی را از سوی وی سلب می کند. در نتیجه آن ملعون نمی تواند خود را به جمعیت برساند.
وی اظهار داشت: در نتیجه فداکاری شهید محمد گلدوی وی و هفت نفر دیگر که در آستانه درب ورودی بودند در همان وهله اول به شهادت می‌رسند. اگر او این کار را نکرده بود شاید حداقل بیش از ۷۰ تا ۸۰ نفر از مردم که در داخل مسجد حضور داشتند در همان انفجار اول به شهادت می‌رسیدند.
سردار نقدی تأکید کرد: شهید محمد گلدوی در واقع با شناسایی عامل انتحاری و با وجود اینکه می‌دانست این مسیری که انتخاب کرده مسیر شهادت است، فداکاری کرد و با اقدام فداکارانه خود جان بسیاری را نجات داد و به مثابه شهید فهمیده استان سیستان و بلوچستان عمل کرد و تبدیل به یک الگوی ایثارگرانه و جاوید برای مردم و کشور شد. روحش شاد و راهش پررهرو باد.
انتهای پیام / ت