استکبار در مسیر فروپاشی قرار دارد

سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارانانقلاب اسلامی  درباره طرح مقابله با برنامه موشکی ایران از سوی مجلس سنای آمریکا، اظهار کرد: طرحی که در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید از قبل قابل پیش‌بینی بود.

وی با بیان اینکه مقامات آمریکایی بارها اعلام کردند که با نظام ایران مشکل دارند، افزود: استکبار از هر ابزاری برای تضعیف ملت ایران استفاده می‌کند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه توانمندی دفاعی و نظامی از عوامل اقتدار ملت ایران است، اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی و نظامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، برهمین اساس دشمن برخلاف معاهدات بین‌المللی و قطعنامه ۲۲۳۱ به دنبال اعمال محدودیت‌هایی در این حوزه بر کشورمان است.

سردار جوانی با اشاره به خصومت های استکبار علیه کشورمان، افزود: رفتارهای دشمن ماهیت واقعی آنها را در قبال ایران اسلامی نشان می‌دهد که ریشه در ذات استکباری دولت آمریکا دارد.

وی با بیان اینکه استکبار به دنبال سلطه بر جهان است، بیان داشت: دشمن از هرگونه ابزاری برای پایان دادن مقاومت ملت ایران در مقابل زورگویی‎ها استفاده می‌کند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه استکبار در مسیر فروپاشی قرار دارد، گفت: حرکت انقلابی ملت ایران فراگیر شده و مقاومت در منطقه شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی باید موضع جدی‌تری در قبال استکبار داشته باشد، افزود: با آشکار شدن رفتارهای آمریکا بعد از برجام، مسئولان باید به شکل جدی‌تری از حقوق ملت ایران دفاع کرده و مجامع بین‌المللی  آمریکا را به خاطر بدعهدی‌ها و رفتارهای برخلاف معاهدات بین المللی تحت فشار قرار دهند.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: ما باید دیپلماسی انقلابی را در دستور کار خود قرار داده و مطمئن باشیم که با این گونه اقدامات حقوق ملت ایران بهتر محقق خواهد شد.