همه باید به بر‌جام پایبند باشند

امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیر‌وز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اتهامات وارده توسط آمریکایی‌ها به برنامه موشکی ایران و بر‌جام گفت: آمریکا و رژیم‌صهیونیستی، دشمنان دیرینه ملت ایران هستند و نگاه به تاریخ نیز مصداق این سخن است. آنها از همان ابتدای انقلاب نقشه‌های شوم خود را بر ضد ایران و انقلاب کشیده‌اند که هر بار با درایت رهبری معظم انقلاب به بن بست خورده‌اند.

 وی ادامه داد: آنها سال‌های سال نقشه‌های خود را برنامه‌ریزی می‌کنند، اما رهبری تنها با یک جمله همه آنها را نقش بر آب می‌کند.

فرمانده هوانیر‌وز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: دشمنی آمریکا با ما از راه‌های مختلف ادامه خواهد داشت و ما باید در مقابل این دشمنی هوشیار باشیم و اسیر توطئه‌های آنها نشویم.

قربانی با اشاره به اظهارات ترا‌مپ مبنی بر مذاکره مجدد در بر‌جام تصریح کرد: بر‌جام قراردادی است که منعقد شده و همه باید به آن پایبند باشند. زمانی که چند کشور قراردادی را امضا می‌کنند، باید متعهد به امضای خود باشند.

وی با اشاره به وحدت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این نیروها ید واحده و بازوان توانمند انقلاب و مقام معظم رهبری  هستند و هرگز جدایی میان آنها نیست. ملت ایران بدانند که نیروهای مسلح همیشه و همه‌جا پشت یکدیگر قرار دارند و در مقابل هرگونه تهدید می‌ایستند و تا پای جان از انقلاب و ولایت دفاع می‌کنند.

فرمانده هوانیر‌وز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قدرت این نیرو، گفت: هو‌انیروز پا در رکاب رهبری معظم انقلاب و نیرویی بازدارنده است که در مقابل تهاجم‌های احتمالی دشمنان خواهد ایستاد. این نیرو امروز از قدرت رزمی و تجهیزاتی زیادی برخوردار است.