دشمنان به دنبال آسیب رساندن به روابط سپاه و ارتش

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش صبح امروز در آئین تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده ارتش با تسلیت ایام اربعین امام حسین(ع) و شهادت رسول اکرم (ص) گفت: از فرمانده معظم کل قوا به خاطر حمایت های ایشان قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: جابجایی افراد به دلیل قدرت و ضعف نیست و چیدن نام های بزرگ در کنار همدیگر نیز کار سختی نیست، بلکه  باید به چیدن افراد در کنار هم توجه کرد. با توجه به شرایط کشور باید مرکز راهبردی به فردی در اندازه این ظرفیت داده می شد و نیروی دریایی هم باید به دست جوان ترها داده می شد.

امیر سرلشکر موسوی گفت: من و امیر دادرس از ابتدا با هم بودیم و با امیر سیاری هم بیش از بیست سال است که آشنا هستیم و به خوبی همدیگر را درک می کنیم و نیاز به زمان زیادی برای انتقال مطالب نیست؛ این ویژگی ها کمک می کند که کار را پیش ببریم. از سوی دیگر یک جانباز و فرمانده ولایی داریم که باید از آن بهترین بهره را می بردیم البته ماموریت بسیار سنگینی بر دوش امیر پوردستان از سوی فرمانده معظم کل قوا گذاشته شده است.

فرمانده کل ارتش جمهوریاسلامی ایران ادامه داد: به فرماندهان جدید ارتش تبریک می گویم و از مقام معظم رهبری به دلیل اعتمادشان تشکر می کنم.

وی تاکید کرد: دشمنان از ارتباط سپاه و ارتش شکست های بسیاری خوردند و امروز می بینیم دوباره به دنبال آسیب زدن به روابط سپاه و ارتش هستند، اما موضع ما این است که هر کسی چیزی بگوید و بنویسد که روابط ارتش و سپاه را تهدید کند، دانسته و ندانسته راه ضد انقلاب را رفته است.