آقا تهرانی سر لیست جبهه پایداری اصفهان

سرویس سیاسی افكار نيوز - پس از راه اندازي جبهه پايداري اسلامي ، اعضاي شوراي مركزي اين گروه سعي بر تشكيل آن در شهرستان ها نمودند و در اين بين شهر اصفهان كه با كمبود حامي روبه رو بود از دانشجويان فعال در جامعه اسلامي دانشجويان درخواست كمك براي تشكيل اين گروه در اصفهان نمود.

به گزارش سرویس سیاسی افکار نیوز، این تشکل در روند فعالیت های خود جهت تعیین لیست ۵ نفره برای شهر اصفهان با مشکل کمبود کاندیدا همسو با تفکر سیاسی جبهه پایداری مواجه شدند که در این بین به جز شهرزاد که نماینده فعلی اصفهان هست شخص دیگری مد نظر قرار نگرفته است.
اما با کش و قوس های فراوان بالاخره خبر های جالبی از این گروه در اصفهان پخش شد که نه تنها حامیان این گروه در اصفهان را به تعجب برانداخت بلکه بسیاری از حامیان جبهه متحد اصولگرایان متعجب شدند.

خبرها حکایت بر این دارد که این جبهه سعی دارد از دو چهره رسانه ای شهر اصفهان استفاده کند که یکی از این افراد مجری برنامه های گفتگو های ویژه صدا و سیمای مرکز اصفهان و دیگری قاری قرآن می باشد که این تصاویر ضبط شده از این قاری قرآن قبل از اذان در صدا و سیما مرکز اصفهان پخش میشد و البته هیچ یک از این دو فعالیت سیاسی و تاثیر گذاری خاصی تا کنون از خود به جا نگذاشته اند.

اما خبری که این روز ها در اصفهان بسیار شایعه شده است از کاندیداتوری مرتضی آقا تهرانی از اصفهان حکایت دارد.

حاميان جبهه پايداري در اصفهان آقا تهراني را سر ليست اين گروه براي انتخابات مجلس اعلام نمودند و در ايام تاسوعا و عاشورا سعي بر تبليغ اين موضوع از طريق زباني نمودند كه شنیدن این خبر با تعجب مردم همراه بود.