به گزارش آتی نیوز؛ هم اکنون که در آستانه ثبت نام برای انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی قرار داریم، شاهد تحرکاتی از سوی نامزدهای احتمالی هستیم. در این بین برخی افراد با اتخاذ شیوههای ناپسند، مشغول به معرفی خود هستند.

از جمله آن می‌توان به نماینده‌ای اشاره کرد که حاضر است برای حضور در عرصه انتخابات دست به هرکاری بزند. وی که رییس یکی از کمیسیون‌های مجلس نیز هست، در سایت شخصی‌اش، به خود لقب «جانباز» اعطا کرده است!

این مهم که نماینده مذکور سوابق جالبی در پرونده خود نداشت، خبرنگار آتی نیوز را بر آن داشت تا پیگیری‌های لازم را درباره صحت و سقم لقب جانبازی این فرد مورد بررسی قرار دهد.

یکی از مسئولان روابط عمومی بنیاد شهید و جانبازان و نیز یکی از مسئولان بنیاد شهید استان محل خدمت این نماینده، طی گفتگویی با خبرنگار آتی اعلام کرد: چنین شخصی با چنین مشخصاتی در هیچ کجای ایران دارای پرونده جانبازی نیست.

ضمن اینکه هر دو نفر اذعان داشتند: ممکن است شخصی جانباز باشد و تاکنون خود را به بنیاد جهت تشکیل پرونده معرفی نکرده باشد.

با امید صحت وقار(!) این نماینده در معرفی خود، این سؤال مطرح می‌شود، نماینده‌ای که در سایت شخصی خود اصرار به ادای دین خود توسط جانبازی‌اش دارد، چطور راضی شده تا این حد تواضع پیشه کرده و جهت تشکیل پرونده به بنیاد مراجعه نکند!

گفتنی است، پیش از نیز موارد جالب توجه این چنینی از این نماینده دیده شده است، برای نمونه می‌توان به مدرک نامعتبر دکترا و سابقه دستگیری توسط نیروهای امنیتی در سال های اولیه انقلاب اشاره کرد.

لازم است در اینجا از مسئولان ذیربط به ویژه شورای محترم نگهبان درخواست شود، در آستانه انتخابات با مطالعه دقیق سابقه افراد مایل به شرکت در این عرصه، مانع از حضور افرادی این چنینی در جمع نامزدها شوند. باشد که ملت ایران بتوانند با تدابیر صحیح این شورا، انتخابی اصلح داشته باشند.

شبكه خبري آتينيوز آمادگي دارد تا در صورتي كه اسنادي مبني بر صحت اين ادعاها وجود دارد به انتشار آن اقدام كند و براي روشن شدن اذهان عمومي قدم بردارد.