آمریکا گرگ پیر است، نه "کدخدای جهان"

محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی دیروز (چهارشنبه 1 آذر) در نطق میان دستور در صحن علنی پارلمان، اظهار داشت: رزمندگان و مجاهدان محور مقاومت توانستند طومار زندگی ننگین حاکمیت آمریکایی صهیونیستی و ارتجاعی داعش را از صحنه روزگار برچینند.

وی با بیان اینکه این حماسه سند افتخار دیگری را به افتخارات محور مقاومت افزود، گفت: محور مقاومت توانست با دست و بازوی  الهی خود سیلی محکمی به صورت آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب بکوبند و شکست دیگری بر راهبرد‌های شیطان بزرگ تحمیل کنند.

نماینده مردم خمین در مجلس، ادامه داد: این پیروزی مسلمین و شکست‌های پی‌در‌پی آمریکا و هم پیمانانش نشان داد که آمریکا نه تنها کدخدا نیست بلکه گرگ پیریست که نشانه مرگ در آن نمایان  گشته و انشاالله با اتحاد و انسجام همگانی به زودی شاهد پیروزی‌های دیگر مسلمانان و محور مقاومت بر جبهه کفر ، نفاق و ارتجاع باشیم.

رضایی در بخش دیگری از نطق خود خطاب به رئیس جمهور، وزرا و نمایندگان، گفت: همه ما نگران وضع اقتصادی هستیم و اظهار می‌کنیم دشمن در جنگ اقتصادی با ایران است ولی در عمل بر خلاف شرایط جنگی در اقتصاد عمل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به طور جدی عمل نمی‌کنیم، تصریح کرد: به قانون اساسی که در آن مالکیت شخصی محترم شمرده شده و مهمترین بخش اقتصاد را متعلق به بخش خصوصی می‌داند یعنی اقتصاد مردم محور توجه نمی‌شود.

نماینده مردم خمین در مجلس، ادامه داد: اصل 44 و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در این باره مورد توجه قرار نمی‌گیرد، موانع تولید رفع نگردیده، از بخش خصوصی و سرمایه‌های مردمی حمایت نشد، پس چگونه توقع شکوفایی اقتصادی داریم؟

رضایی تصریح کرد:عجیب است مدیران و تصمیم‌گیران می‌بینند که کشور مشکلات  اقتصادی دارد ولی اجازه نمی‌دهند موتور محرکه اقتصاد یعنی مردم به حرکت درآیند و ایفای نقش کنند، بلکه با تمام توان دستان مردم را می‌بندند.