به گزارش تعامل، اخیرا مهدی هاشمی بهرماني از فعالان فراری فتنه ۸۸ که توسط قوه قضائیه نیز به دادگاه احضار شده در یکی از کافه های دبی به نامه زيتون با فردي به نام "الف" از بستگان پورمحمد گل سفيد، قائم مقام اسبق بانک مرکزی دیدار داشته است.
پورمحمد گل سفید از عوامل موثر در پشتیبانی از موسسات مالی مرتبط با جریان انحرافی می باشد. وی چندی پیش در ارتباط با پرونده اختلاس بزرگ بازداشت شد.
" الف " از بستگان پورمحمد گل سفید به فعالیتهای اقتصادی مشکوکی از جمله قاچاق کالا مشغول است.

در این دیدار که در کافه زیتون دبی انجام شده است پیرامون مسائل اقتصادی و سیاسی بحثهای مختلفی صورت گرفته که البته توافقات اقتصادی انجام گرفته اثر مستقیم بر انتخابات پایان سال خواهد داشت و منابع مالی این انتخابات را تامین خواهد کرد.
ارتباط گیری مهدی هاشمی با جریان انحرافی که علاوه بر شرکت فعال در فتنه ۸۸ متهم به فساد اقتصادی از جمله پولشویی در انتخابات ریاست جمهورری سال ۸۴ می باشد دلایل متعددی دارد.
ارتباطات مشکوک این دو فرد یعنی مهدی هاشمی و " الف " از بستگان پورمحمد گل سفید می تواند سرخط های جدید را برای پیگیری دستگاه قضایی و امنیتی کشور فراهم نماید..

قطعا یکی دیگر از دلایل ارتباط گیری شخصیتهای شاخص و با نفوذ این دو جریان انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی است . کاهش شدید وزن سیاسی اصلاح طلبان بواسطه تبري نجستن از عناصر موثر جريان فتنه و نیاز آنها به انتخابات آتی جهت احیای سیاسی خود از یکسو و بدببینی شدید اصولگرایان به جریان انحرافی از سوی دیگر باعث شده تا احتمال در یک جبهه قرار گرفتن این دو جریان در انتخابات پیش رو بیش از پیش قوت بگیرد . اخبار واصله در مورد تحرکات سیاسی این دو جریان نیز حرکت به سوی این اتحاد استراتژیک را تقویت می کند.