غرش موشک‌های ایران کاخ شیشه‌ای حکام فاسد را با خاک یکسان می‌کند

در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی فریدون حسنوند در نطق میان دستور ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

وی اظهار داشت: از برکات بسیج، تولید امنیت پایدار و عزتمندانه در داخل و خارج از کشور است. این تفکر در همه زمینه ها باعث رشد و توسعه می شود و الگویی بی نظیر و بی بدیل برای ملت های آزادیخواه است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گسترش تفکر بسیج در منطقه، گفت: بسیج لبنان، حزب الله است که با رژیم صهیونیستی می جنگد. نیروی مردمی بسیج عراق، حشدالشعبی است که با داعش جنگید. بسیج یمن انصارالله است که با عربستان می جنگد. نیروهای بسیج افغانستان لشگر فاطمیون هستند که از یکسو با طالبان و ارتجاع و از سوی دیگر با کشورهای خارجی می جنگند. نیروهای بسیجی، مظلومان و دشمن مستکبران هستند.

وی با اشاره به سالروز حمله موشکی به اندیمشک افزود: اندیشمک شهر یک هزار شهید است که مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) در سالگرد آن به مردم اندیمشک پیام داده اند.

حسنوند گفت: دنیا باید بداند با قدرتی به نام ایران نمی توان به زبان زور صحبت کرد. شهدای مدافع حرم و نقش آنها چیزی نیست که فراموش شود، آنها نگذاشتند سال ۶۱ تکرار شود.

رئیس کمیسیون انرژی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی تهدید به ترور سردار سلیمانی کرده است اما باید بداند ایران صدها قاسم سلیمانی دارد که در مکتب روح الله و ولایت پرورش یافته اند. دنیا باید بداند هیچ گاه خامنه ای را تنها نمی گذاریم.

حسنوند تصریح کرد: افزایش توان دفاعی و موشکی ایران نه قابل مذاکره است و نه قابل چشم پوشی.

نماینده مردم اندیمشک با اشاره به بیانیه اخیراتحادیه عرب گفت: به برخی حکام حوزه خلیج فارس که افتخارشان سردار قادسیه بود باید سرنوشت صدام را یادآوری کرد. بی شک کوچکترن تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران با پاسخ کوبنده روبرو خواهد شد و غرش موشک های فرزندان ایران، کاخ های شیشه ای حکام فاسد را با خاک یکسان خواهد کرد.