به گزارش بولتن نیوز در خرمشهر، این گزارش حاکی است فرزند نماینده... به دلیل فساد اخلاقی بازداشت شده بود که با دخالت پدرش ساعتی بعد آزاد شد.
فرزند نماینده … در مجلس در یک ارتباط نامشروع باعثباردار شدن یک دوشیزه در این شهر شده است و برای خلاصی از این مشکل به این خانوم مذکور ۲۰۰ میلیون تومان چک داده است. و با وساطت نماینده مذکور آزاد شده است…

این موضوع از چند ماه پیش در این شهر به صورت شایعه به گوش می رسید.

اکنون با اعلام خبر بازداشت فرد مذکور، این موضوع برای مردم علنی تر شده است. این وضعیت در حالی روی می دهد که تعدادی از همراهان این نماینده مجلس که عضو شورای شهر نیز بوده اند به دلیل جرایم مالی در چند ماه گذشته بازداشت شده اند این گزارش می افزاید دو سال پیش نیز داماد این نماینده مجلس به دلیل عدم پرداخت وام میلیاردی خود به بانک صادرات بازداشت شده بود که با دخالت پدر زنش از زندان آزاد شد.

لازم به ذکر است جو بسیار نامطلوبی در خصوص عملکرد این نماینده در سال های اخیر در این شهر حاکم شده است.

اگر چه سایت بولتن نیوز، وارد شدن به حوزه خصوصی و عملکرد اشخاص به خصوص فرزندان این نماینده را درست نمی داند و به همین خاطر نام شهر، نام نماینده و نام فرد مورد نظر را انتشار نمی دهد، اما لازم است یاد آور شویم که افرادی مانند نمایندگان مجلس، الگوی مردم و مورد توجه افکار عمومی هستند و در نتیجه باید دقت و توجه بیشتری به اصول اخلاقی، رفتاری و عملکرد کاری و زندگی شخصی مطابق با قانون داشته باشند. زیرا آنها از امکان استفاده از فرصت ها و امکانات بیت المال و ارتباط با نهادها و مسوولین برخوردارند و به همین اندازه هر گونه خطای آنها مورد توجه افکار عمومی است

براین اساس ضمن پوزش از نمایندگان استان خوزستان و مردم شریف و ارزشمند این استان، از باب تذکر و توصیه به مسوولان کشور به انتشار این خبر در این حد اقدام کردیم و امید است که در آستانه انتخابات مجلس، کسانی که قصد خدمت به مردم را دارند در رعایت ضوابط اخلاق کاری و زندگی، دقت کنند و حتی توصیه به رعایت مستحبات داشته باشند تا الگوسازی برای مردم دچار خدشه نشود و از فرصت مسوولیتی که به عهده دارند برای آزادی خطاکاران حتی اگر فرزند و داماد آنها باشداستفاده نکنند.

زیرا مردم این حق را دارند که از مسوولین بخواهند که الگوی دیگران باشند و دچار خطا و لغزش کمتری شوند و اگر وابستگان آنها دچار خطا شدند با بقیه مردم در برابر قانون برابر باشند و برای آزادی زودهنگام آنها اقدام نکنند ودر مورد اخبار این موضوع اطلاع رسانی دقیق داشته باشند و از شایعات مختلف که اثر تخریبی خواهد داشت پرهیز کنند.