به گزارش جهان، در این راستا کسانی چون محسن سازگارا، جمشید چالنگی ، کورش صحتی، لونا شاد ، ستاره درخشش، احمد باطبی و برخی دیگر از ضدانقلابیونی که در صدای آمریکا فعالیت می کردند تعلیق یا اخراج شدند.
به گفته رسانه‌های ضد انقلاب و افراد نزدیک به اخراجی های این شبکه علاوه بر عدم تاثیرگذاری برنامه ‌های صدای آمریکا بر روی مخاطبین که به عنوان علت اصلی این تغییر و تحولات مطرح شده است، مسائل و مشکلات داخلی نیز در این شبکه ضد انقلاب وجود دارد که سبب اختلال در کار آن شده است که از آن جمله می توان به مشکلات رفتاری کارمندان این شبکه ضد انقلاب اشاره کرد.
اختلالات رفتاری تهیه کنندگان برنامه پارازیت که چندی است پخش آن از صدای آمریکا متوقف شده است نمونه ای از این موارد است.

در همین راستا یک رسانه ضد انقلاب اختلاف و درگیری میان سامان اربابی – تهیه کننده – و کامبیز حسینی – مجری ٬ را دلیل توقف پخش این برنامه برشمرده و نوشته است که علت عدم پخش پارازیت٬ درگیری رخ داده میان این دو بوده است. گویا کامبیز حسینی٬ براساس یک رفتار غیر طبیعی٬ مشغول فریاد زدن بوده است که با تذکر یک همکار خانم مواجه می‌شود. پس این اعتراض حسینی با پرتاب کردن اشیا و فحاشی به همکار خود – نازنین – نارضایتی از این تذکر را نشان می‌دهد. این اتفاقات در مقابل دوربین‌های امنیتی رخ می دهد و همین فیلم‌ها سبب اخراج حسینی و حضور آرش سبحانی در برنامه پارازیت شده وهمین مساله باعثبروز درگیری میان حسینی و اربابی می‌شود.

به گزارش این رسانه ضد انقلاب، کامبیز حسینی به دلیل همین درگیری٬ چند هفته‌ای از کار تعلیق می‌شود. سامان اربابی به عنوان تهیه کننده پارازیت جدیدی برای پخش با مجری‌گری آرش سبحانی تهیه می‌کند٬ اما پخش این برنامه با مخالفت رامین عسگرد متوقف می‌شود تا آن‌که تصمیم گرفته شد پخش برنامه تا اطلاع ثانوی متوقف شود. ضمن این‌که اعلام شده است نازنین – فردی که به وی توهین شده – از کامبیز حسینی شکایت کرده و چند تن ازاعضای صدای آمریکا نیز اعلام کرده‌اند که در دادگاه در این‌باره شهادت خواهند داد.

البته پیش از این نیز اخباری در خصوص اختلال رفتاری وتجاوز جنسی در داخل این شبکه ضد انقلاب به گوش رسیده است که به عنوان نمونه می توان به تجاوز جنسی مهدی فلاحتی مجری برنامه روی خط به گوینده زن این شبکه ضد انقلاب و همچنین شکایت یکی از کارمندان مرد قراردادی بخش فارسی صدای آمریکا از لیلی مظاهری که وی را مجبور به ایجاد رابطه جنسی کرده، اشاره نمود.
شبکه تلویزیونی صدای آمریکا با بودجه ۷۵ میلیون دلاری سنای آن کشور راه اندازی شده است که برنامه های تخریبی علیه مردم ایران پخش می کند.