منهدم شدن بیش از ۱۲۰ تیم تروریستی در کشور

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات روز شنبه مورخ ۱۱ آذر ۱۳۹۶ در نشست شورای اداری استان البرز که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به رغم شکست داعش، دشمنان همچنان اسلحه خود را کنار نگذاشته‌اند و درصدد تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و دراین مسیر نباید دچار غفلت شد.

وزیر اطلاعات با اشاره به ولادت حضرت نبی اکرم (ص) افزود: حضرت رسول اکرم (ص) عقل کل عالم خلقت و بن بست شکن هستند و همیشه پیروز میدان‌های نبرد بودند و این عقل کل در اداره‌ی امور جامعه‌ی مسلمین موفق بودند.

وی گفت: پیامبراعظم (ص) کمتراز ربع قرن در سرزمین برهوت و درمیان قبائل متفرق امت وسط را تشکیل داد و در کمترین زمان ابرقدرت‌های جهان را مقهور ساختند.

حجت الاسلام علوی افزود: اکنون فرصتی است که از لحاظ فکری، نرم افزاری و سخت افزاری درجهت دین مبین اسلام و آموزه‌های پیامبر (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گام برداریم.

وزیراطلاعات با اشاره به هفته‌ی وحدت به عنوان نعمتی الهی و رمز پیروزی اقوام و ملت ها، گفت: تنازع و مشاجره باعث زمین گیر شدن امت‌ها می‌شود و مسئولان و مردم باید همگرایانه در زمینه پیشبرد امور فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: نگاه به مسئولیت و امکانات مادی، امتحانی الهی است و باید به این مسائل به عنوان ابزار خدمت رسانی نگریسته شود و خدمت به مردم نعمتی از سوی خداوند متعال است و شکر این نعمت باید با خدمت رسانی بیشتر همراه باشد.

حجت الاسلام علوی گفت: حکومت باید برای همه، عدالت و خدمت رسانی بی منت داشته باشد و با خوش اخلاقی رضایت ارباب رجوع را به دست آورد.

وزیر اطلاعات بر حفظ کرامت، حرمت و شخصیت مردم تاکید کرد و افزود: در فرهنگ اسلام و قرآن، به مردم بها داده شده و امروز نیز خاستگاه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و همه مسئولان به برکت رشادت‌ها و حضور در صحنه این مردم خدمتگزار آنان هستیم.

وی گفت: با کسانی که بد برخورد می‌کنند نیز باید خوب رفتار کرد تا روابط حسنه شود.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش به مسایل گره خورده استان البرز با استان تهران اشاره کرد و گفت: مسایل تهران بدون پیوست امنیتی با این استان امکانپذیرنیست.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان درصدد به چالش کشیدن امنیت کشور هستند و نیرو‌های امنیتی و شورای تامین باید با هوشیاری کامل نقاط کور را شناسایی کند تا جلوی اقدامات دشمنان را بگیریم.

حجت الاسلام علوی گفت: درشرایطی که متزلزل‌ترین شرایط امنیتی را در منطقه شاهد بودیم، در ایران اسلامی به کرار شاهد ضربه خوردن تیم‌های تروریستی بودیم و بیش از ۱۲۰ تیم تروریستی منهدم شد.

وزیراطلاعات افزود: این دستاورد‌ها با تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف و همدلی میان آن‌ها به دست آمده و سربازان گمنام امام زمان عج الله نقش بی بدیل خود را ایفاء کرده اند.

وی با اشاره به حسایست‌ها و تنوع قومی مذهبی البرز افزود: مدیران استان باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنند.

حجت الاسلام علوی خاطر نشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج الله) در هراستانی منشاء خیر و برکات بوده و مسئولان قدردان زحمات این وزارتخانه بوده اند و از امروز دور جدید مدیریت اداره کل اطلاعات استان البرز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وزیر اطلاعات با قدردانی از زحمات مدیر کل قبلی اطلاعات درطول خدمت، مدیرکل جدید اداره کل اطلاعات استان البرز را معرفی کرد.