تروریسم به هیچ اصول اخلاقی و انسانی معتقد نیست

 بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حمله تروریستی به خوابگاه دانشجویان در پیشاور پاکستان گفت: تروریسم به هیچ اصول اخلاقی و انسانی معتقد و پایبند نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: گروه های تروریستی تنها برای تحقق اهداف شوم خود و بیش از هر چیز برای ابراز وجود دست به هرگونه اقدام فجیع غیرانسانی می زنند و در این راه، نه به قداست و احترام مساجد و اماکن مذهبی توجه دارند و نه حرمت اماکن علمی مانند دانشگاه را نگاه می دارند.

قاسمی ادامه داد: آنها برای رسیدن به اهداف و نیات پلید خود از قربانی کردن انسان های بی گناه و کشتار زنان و کودکان در اماکن عمومی و عبادتگاه ها، دانشجویان در دانشگاه ها و خوابگاه ها، پروایی ندارند. در چنین شرایطی، آنچه که می تواند رمز موفقیت و پیروزی ملت ها باشد حفظ هوشیاری و هوشمندی و وحدت در برابر اقدامات و سیاست های گروه های تروریستی و حامیان آنها است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: لازم است در کنار مبارزه سخت با تروریست ها و راستای مبارزه فرهنگی با ریشه های تروریسم، دانشجویان و دانش پژوهان به عنوان نیروهای بالنده و آگاهی بخش در جهان، با تمام توان در شناسایی و معرفی ریشه ها، حامیان، مولدین و مروجین این پدیده خطرناک ضدبشری تلاشی کارساز و موثر داشته باشند.