به گزارش خبرگزاری دانشجو، حسینیان افزود: از نظر جبهه پايداري بايد مرزهاي سياسي اصولگرايي به صورت شفاف تعريف شود كه متاسفانه اين امر در جبهه متحد اصولگرايان كمتر مورد توجه قرار گرفته است چرا كه از نظر ما بايد افراد مواضع خود را به صورت شفاف و صريح نسبت به اتفاقاتي كه در جامعه رخ داده كه مهمتر از همه فتنه سال ۸۸ بوده نشان دهند در حالي كه ما شاهديم در جبهه اصولگرايي كساني قرار دارند كه با وجود برگزاري حماسه ۹ دي همچنان تحليل غلط و احيانا موضع جانبه دارانه اي را از جريان فتنه دارا مي باشند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری همچنین اصل دیگری را که مورد توجه این جبهه می باشد و در جبهه متحد اصولگرایی مورد غفلت قرار گرفته است را وجود افرادی با روحیه اشرافی گری دانست.

وی گفت: یکی از اعضای این جبهه دارای ۱۶ سایت شخصی می باشد که علی رغم نداشتن موضع شفاف در مورد مسائل انقلاب شبهاتی در تامین منابع مالی آن سایت ها نیز در بین افراد ارزشی وجود دارد.

حسینیان ادامه داد‌: این در حالی است که مقام معظم رهبری همواره اظهار داشته اند مسئولین سیاسی باید از نزدیک شدن به جریان قدرت و ثروت بپرهیزند.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري گفت: با تمام اين اختلاف نظرها جبهه پايداري براي همگرايي با جبهه اصولگرايان طرح پيشنهاد تشكيل هئيتي از دو طرف براي انتخاب ليست واحد را داد كه متاسفانه مورد قبول دوستان واقع نشد.