به گزارش خبرآنلاین، این نماینده تهران سوم آبان ماه در نشست تشکل جبهه پایداری در اصفهان گفت: همانطور که بارها در رسانهها گفتهام قصد حضور در انتخابات را ندارم اما به تکلیف عمل می کنم و با نمایندگانی که قصد مصادره کردن جبهه پایداری را داشته باشند برخورد خواهیم کرد. او حتی از قرارش با دیگر اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری سخن گفت که بر اساس آن بنا نبود برای انتخابات آتی کاندیدا شوند.

روح الله حسینیان کمی بعد تلویحا این خبر را تایید کرد و گفت که که تصمیم ندارد در انتخابات مجلس کاندیدا شود. وی افزود: تصمیمی که فعلاً برای آینده‌ام دارم این است که کاندیدای انتخابات مجلس نهم نشوم چرا که در کارهای علمی و فرهنگی تأثیر گذارتر و مفیدتر خواهم بود. همچنین ستارهدایتخواه نماینده بویراحمد و دنا اعلام کرد که برای انتخابات مجلس نهم کاندیدا نخواهد شد اما برخی رایزنی‌ها ممکن است وی را از این تصمیم منصرف سازد.

اما نمایندگانی چون کوچک​زاده که از دیگر اعضای جبهه پایداری هستند، در مصاحبه​هایشان زیر بار قراری که آقاتهرانی از آن یاد کرد، نرفتند و بر تداوم کاندیداتوری​شان برای انتخابات بعد مجلس تاکید کردند. در فاصله​ای یک ماهه از سخنان آقاتهرانی، او خودش هم مواضعش رو نقض کرد و گفت: در حال ارزیابی شرایط برای حضور در انتخاباتم!

دبیرکل جبهه پایداری بی​آنکه به اظهارات پیشین خود مبنی بر پرهیز از کاندیداتوری​اش اشاره​ای کند، به ایسنا گفت: افرادی که می‌گویند بنده از اصفهان کاندیدا خواهم شد و سرلیست جبهه پایداری این شهر خواهم شد، مگر علم غیب دارند؟
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که بنده هر روز مرد همان روز هستم، گفت: ‌ در حال ارزیابی شرایط هستم و نمی‌دانم آینده چطور خواهد شد.
تا زمان ثبت نام برای انتخابات مجلس نهم یک هفته دیگر زمان باقی است و در این فاصله مشخص خواهد شد که چه کسانی نامزد می​شوند یا انصراف خواهند داد.