بر اساس اخبار و اطلاعات بدست آمده جريان انحراف در اتاق فكر خود كه به مديريت ليدر جريان انحرافي برگزار مي شود چندين راهبرد را مورد تاكيد و توجه قرار داده و عمليات انتخاباتي خود را براساس آن استارت زده است.
به گزارش «ندای انقلاب»، این راهبرد ها به اختصار عبارتند از:
۱ - باید تمرکز خود را بر روی حوزه‌هایی متمرکز کرد که دولت در آن‌ها عملکرد موفقی داشته و یا از مسؤولان دولتی نظیر استانداران و فرمانداران رضایت عمومی وجود داشته باشد
۲ - تلاش شود که تا حد امکان از شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها فاصله گرفته و بر حاشیه‌ها متمرکز شود.
۳ - باید برای پیروزی در انتخابات مجلس، مخالفان و منتقدان را به جریان هاشمی منتسب کرد.
۴ - تمرکز لازم باید در حوزه‌های تک نماینده صورت گیرد.
۵ - ایجاد نزاع ها ومنازعات مورد تاکید قرار گرفته و شدت یابد بگونه ای که فضا برای شکستن برخی خطوط قرمز فراهم آید.
۶ - حاشیه ها و مناطق محروم با خدمات قابل توجه روبرو گردند.
گفتنی است براساس همین راهبرد ها جریان انحراف محورهای ذیل را به عنوان عملیات کلید زده است. این محورها مدتی است که کلید خورده و شدت یافته است.
بنا بر اخبار دریافتی جریان انحرافی ضمن شناسایی و تمرکز خود در ۱۹۹ حوزه انتخابی تک نماینده با ۱۲۲ نامزد به صورت چهره به چهره وارد رایزنی شده و به آنان به توافق نهایی رسیده است.
در این میان لیدر جریان انحرافی که تمامی پست های دولتی خودرا واگذار کرده در دفتری واقع در خیابان اسکندری تهران به مدیریت ستاد انتخاباتی جریان انحراف مشغول بوده و رابطین پس از دریافت دستورات لازم عازم حوزه های انتخابیه برای رایزنی می شوند.
در همین زمین شنیده می شود که رابط لیدر جریان انحرافی بااستان ها و حلقه این جریان در حوزه ها «ح. ا» بوده و تمامی امکانات در استان ها در اختیار وی قرار گرفته است.
آقای «ح. ا» اما پس از رایزنی های خود توافقنامه ای را با ۳ امضاء که شامل نامزد نهایی شده و نمایندگان جریان انحراف در استان و شهرستان می باشد نهایی کرده و آن را «میثاق نامه» نام نهاده اند.
بر اساس این توافقنامه تاکید شده است که هزینه انتخاباتی فرد نامزد ۲ میلیارد تقبل شده و در اولین قسط ۱۵۰ میلیون تومان به حساب وی در بانکی خصوصی تحت عنوان «پ» و با منبعی نامشخص واریز شده است.
این اما همه ماجرا نیست. بررسی نامزدهای مورد حمایت جریان انحراف نشان می دهد که تمامی آنها دارای اشتراک با جریان فتنه بوده و سوابق قابل تاملی دارند. در همین راستا و بطور نمونه در ساوجبلاغ فردی به نام «ا. چ» به عنوان نامزد این جریان در نظر گرفته شده که در دوره های پیشین به عنوان رقیب نیروهای ارزشی فعال بوده و حتی دارای سوابق حمایت از نفاق نیز می باشد. بگونه ای که در سوابق وی پخش شیرینی پس از شهادت شهید بهشتی نیز دیده می شود!
گفتني است در رابطه با سازماندهي اين نامزدها ليدر جراين انحرافي اظهاراتي داشته كه نداي انقلاب درآينده آن را منتشر خواهد ساخت.