جهانگیری به مشهد می رود

علیرضا رشیدیان اظهار داشت: اسحاق جهانگیری چهارشنبه ششم دی‌ماه وارد مشهد‌مقدس می‌شود و پس از برگزاری مراسم استقبال و مصاحبه در محل پاویون دولت فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد؛ پیش‌بینی شده برای افتتاح منازل زلزله‌زده به روستای صالح‌خانی عزیمت کند. 

وی افزود: حضور در روستای نصر‌آباد برای بهره‌برداری از پروژه‌های گاز‌رسانی از دیگر برنامه‌های پیشنهادی روز چهارشنبه است که پس از آن به مشهد‌مقدس مراجعت خواهد کرد. 

استاندار خراسان‌رضوی گفت: پایان بخش برنامه این روز، برگزاری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی است که برنامه‌ریزی شده با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شود. 

رشیدیان ادامه داد: عزیمت به سنگان شهرستان خواف و بازدید از پروژه راه‌آهن مشهد - هرات، معادن منطقه و فعالیت‌های زیست‌محیطی در این منطقه نخستین برنامه پیشنهادی روز دوم سفر است. 

وی افزود: بازدید و افتتاح مجتمع‌های فولاد احیاء، توسعه ملی و اپال پارسیان از دیگر برنامه‌های روز پنجشنبه معاون اول رئیس‌جمهور به شهرستان خواف است. حضور در منطقه کالشور و شرکت در مراسم کلنگ‌زنی پروژه بزرگ راه‌آهن جنوب و افتتاح کارخانه کاغذ در شهر جدید بینالود از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این سفر است.