بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از نمایشگاه عملکرد بسیج و اقشار

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به همراه هیاتی بلند پایه از معاونین خود با حضور در ستاد سازمان بسیج مستضعفین، از نمایشگاه عملکرد این نهاد مردمی بازدید کرد و با حضور در جلسه‌ شورای معاونین و اقشار بسیج، به ایراد سخنرانی پرداخت.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با گرامی داشت ایام عملیات کربلای ۴ گفت: انقلاب اسلامی در شرایط خطیری است و مسئولیت بسیج در اقتدار نظام و تقویت بازدارندگی در مقابل همه‌ تهدید‌های نظام سلطه، بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به توطئه‌های همه جانبه‌ دشمنان تاکید کرد: دشمن همواره در حال توطئه علیه این انقلاب شکوهمند است چرا که انقلاب اسلامی را تنها تهدیدی می‌دانند که در مقابل تمام ریشه‌های خبیث دشمنان که سال‌ها تلاش کرده‌اند تا علیه بشریت ایجاد کنند، ایستادگی کرده و سد راه آن‌ها گردیده است.

سرلشکر باقری افزود: در این مسیر، هم باید توطئه‌های دشمن را خنثی کرد و هم با رویکردی آفندی، دشمن را غافل‌گیر و به عقب راند، همان‌طور که در این برهه‌ تاریخی در عراق و سوریه شاهد شکست جبهه‌ دشمن در مقابل خروش انقلابی جبهه‌ مقاومت بودیم.

وی با تاکید بر هوشیاری ملت تصریح کرد: نباید از مسئاله‌ مقابله با تهدید غافل بود و در عین حال باید از کلیه‌ فرصت‌های فرا روی نظام استفاده کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در ادامه‌ سخنان خود با تقدیر از زحمات صورت گرفته در بسیج خاطر نشان کرد: مهم این است که بسیج در مسیر رشد و تعالی قرار داشته باشد و باید همه در راستای تقویت بسیج گام بردارند.

وی ادامه داد: الگوی فرهنگی تراز انقلاب، بصیرت بخشی، تقویت روحیه و مدیریت جهادی، تربیت کادر در تراز انقلاب و توسعه‌ روحیه‌ بسیجی هر یک کار‌های بزرگی برای عظمت کشور است، که بایستی توسط بسیج با پشتیبانی همگان انجام گیرد.

سرلشکر باقری همچنین بسیج را دریای بیکرانی از اقدامات، سیاست‌ها و تدابیر دانست و اظهار کرد: همه‌ ما باید به فکر اعتلا و ارتقای انقلاب و نظام باشیم و با برنامه ریزی، عمق اندیشی و دور اندیشی در پی تحقق فرمایشات فرمانده معظم کل قوا گام برداریم

گفتنی است در این بازدید و جلسه‌ همفکری؛ سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و تنی چند از مسئولان عالی بسیج گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های گوناگون را ارائه کردند.