حجتالاسلام موسی غضنفرآبادی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با فارس، با اشاره به عملکرد گروه موسوم به اصلاحطلب در جریان فتنه ۸۸ گفت: اصلاحات قبل از انتخابات خرداد ۸۸ با اصلاحات امروز متفاوت است چراکه آنها قبل از انتخابات شعارهایی دیگری میدادند اما پس از انتخابات مشی خود را تغییر دادند.

وی افزود: اگر‌چه شعارهای اصلاح‌طلبان، قبل از انتخابات توسط مردم پذیرفته شده باشد اما گروه موسوم به اصلاح‌طلب شعارها و خط و‌مشی خود را پس از انتخابات تغییر داده و امروز بدون تغییر در منش و رویکرد خود امکان ادامه فعالیت ندارد چرا‌که مردم از این گروه سیاسی به خاطر عملکردشان در فتنه ۸۸ نفرت دارند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: البته ممکن است که برخی از اصلاح‌طلبان هم نیت‌شان از اصلاحات درست باشد اما آنها هم نظر خود را اعلام نکردند و امروز گروه موسوم به اصلاح‌طلب مجبور‌ند که برای ادامه فعالیت سیاسی ' تحت عناوین جدید ' و ' تعریف جدیدی ' از اصلاحات در عرصه سیاسی فعالیت کنند.

غضنفرآبادی با بیان اینکه گروه موسوم به اصلاح‌طلب در نگاه مردم به علت عملکرد آنها در فتنه ۸۸ نفرت‌آمیز است، تأکید کرد: اصلاح‌طلبان معتقد به نظام دیگر نمی‌توانند با این شرایط و با عنوان اصلاحات وارد انتخابات شوند، بلکه باید تحت عنوان جدیدی در این عرصه فعالیت داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اصلاحطلبان قصد دارند در مجلس نهم هم نمایندگانی داشته باشند لذا حرکت چراغ خاموش آنها وظیفه مسئولان درباره عدم ورود فتنهگران به مجلس را سختتر میکند.