نقوی‌حسینی: فتنه جدید با حضور ملت جمع شد

سید حسین نقوی‌حسینی امشب در مراسم یادواره شهدای تیم فوتبال شهید مهاجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان اظهار کرد: شهدا مقابل فتنه‌های استکبار ایستادند و جان دادند؛ فتنه‌های گروه‌های تروریستی به‌ویژه منافقین که 17 هزار نفر را در کشور ما ترور کردند، فتنه جنگ تحمیلی که چند صد هزار نفر به شهادت رسیدند و فتنه‌های بعدی همواره وجود داشته است.

وی بیان کرد: شهدای هسته‌ای عزت آفریدند و شهدای مدافع حرم برای عزت، استقلال و عظمت ملت ما به خاک کشور دیگری رفتند و مقابل دشمن ایستادند و غریبانه برای امنیت و عزت ملت ما جان دادند.

نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس افزود: یاد و خاطره شهدای مدافع حرم که غریبانه جان دادند تا امروز مردم ما در امنیت از انقلاب اسلامی دفاع کنند، را باید گرامی داشت.

نقوی‌حسینی بیان داشت: یاد شهدای فتنه 88 که مقابل فتنه آمریکایی - صهیونیستی ایستادند و شهدایی که همین روزها مقابل مثلت شوم آمریکا، عربستان‌سعودی و صهیونیست‌ها ایستادند را گرامی می‌داریم.

وی افزود: کسانی که در شرایط امروز القا می‌کنند مردم سوریه و عراق به ما چه ربطی دارند؛ در حالی‌ که می‌دانند اگر ایران خاکریزش را در سوریه و مقابل دشمن خون‌خوار نمی‌زد و آنجا در مقابل دشمن نمی‌ایستاد، امروز داعش در خاک ایران حضور داشت، باید مطالعه بیشتری کنند.

نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس بیان کرد: اگر در سوریه جلوی داعش را نمی‌گرفتیم، داعش امروز در کوچه و پس‌کوچه‌های تهران، ورامین، پیشوا و قرچک دنبال زن و بچه‌های مردم می‌کرد؛ آیا این را نمی‌دانید؟ شما که می‌دانید پس چرا به مردم این‌گونه القا می‌کنید؟

نقوی‌حسینی با بیان اینکه عزت این مملکت به‌وضوح در خارج از کشور دیده می‌شود، گفت: در مذاکرات آن‌قدر به ما به‌عنوان آدم‌های بزرگ و ملت بزرگ نگاه می‌کنند که باید قدر این عزت را بدانیم.

نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس با بیان اینکه ما رهبری خردمند، باهوش و با اتکال به خداوند داریم، افزود: یکی از سفرای کشورهای اروپایی می‌گفت هر هیأتی می‌خواهد به ایران بیاید، می‌گوید باید ما را به دیدن رهبرتان ببرید؛ یعنی شرط می‌کنند وگرنه نمی‌آیند؛ رهبری این‌قدر برایشان عزت دارد و بزرگ است.

وی افزود: این فتنه هم با حضور ملت جمع شد؛ اطلاع، اسناد و مدارکی داریم و آدم‌های آن را می‌شناسیم که چه کسانی بودند و چه کردند و طراحی و برنامه آنها چه بود.