به نوشته روزنامه رسالت، جلسه علني مجلس شوراي اسلامي كه صبح ديروز (سهشنبه) آغاز شده بود با اعلام علي لاريجاني رئيس مجلس غيرعلني شد. علي لاريجاني رئيس مجلس پيش از پايان زود هنگام جلسه علني ديروز گفت: براي آگاهي نمايندگان از روند انتخابات مجلس نهم كه ۱۲ اسفند برگزار ميشود، مسئولاني از وزارت كشور در صحن علني حضور يافتهاند تا توضيحاتي پيرامون انتخابات مجلس نهم ارائه دهند. جلسه غيرعلني ديروز تا پايان وقت به طول انجاميد.

تذکر لاریجانی به مخبر دزفولی
در پی‌نوشت نامه عباسپور
علی لاریجانی در پی‌نوشت نامه عباسپور به وی درباره نظام جدید آموزش و پرورش خطاب به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت: چرا خلاف مصوبه عمل شده است. به گزارش خبرنگار پارلمانی رسالت، دفتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پی نامه علی عباسپور رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص تخلف شورای عالی انقلاب فرهنگی نامه‌ای را خطاب به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تنظیم کرد.

کوهکن: نمایندگان در برنامه دو فوریتی شبکه ۳ شرکت نکنند
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی می‌گوید: ما شیوه و مدیریت برنامه دو فوریتی شبکه ۳ سیما را قبول نداریم و به همین دلیل از نمایندگان مجلس خواسته‌ایم در این برنامه شرکت نکنند. محسن کوهکن نماینده لنجان استان اصفهان دیروز(سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران پارلمانی افزود: در این برنامه چهره نمایندگان دعوت شده شطرنجی و صدای آنها تغییر داده می‌شود.

مجلس حال و هوای انتفاضه گرفت
حضور یوسف سه ساله و فوآد الوازن به عنوان خردسالترین و مسن‌ترین آزاده فلسطینی رها شده از بند رژیم صهیونیستی حال و هوای متفاوتی به جلسه علنی دیروز(سه‌شنبه) مجلس بخشید. به گزارش خبرنگار پارلمانی رسالت، جلسه علنی دیروز مجلس حوالی ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس اسلامی آغاز شد. رئیس قوه مقننه در ابتدای جلسه علنی از حضور جمعی از اسرای آزاد شده فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی در مجلس خبر داد و سپس دو تن از این مبارزان استوار خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی به نمایندگی از دیگر آزادگان فلسطینی سخنرانی کردند که سخنانشان از روحیه مضاعف و اراده محکم مردم فلسطین در تداوم مقاومت حکایت داشت.

در جلسه غیرعلنی چه گذشت؟
نماينده قائنات در مجلس شوراي اسلامي محورهاي جلسه غيرعلني ديروز خانه ملت براي بررسي روند برگزاري انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را تشريح كرد. به گزارش خبرنگار پارلماني رسالت، نمايندگان مجلس ديروز (سهشنبه) از ساعت ۱۰:۵۰ دقيقه با حضور مسئولان وزارت كشور در جلسه غيرعلني شركت كردند. موسي قرباني در مورد اين جلسه غيرعلني به ايرنا گفت: سيد صولت مرتضوي در اين جلسه اعلام كرد كه ۱۰ درصد رأي گيري در حوزههاي انتخابيه در سراسر كشور به صورت الكترونيكي خواهد بود.