توئیت معاون رئیس جمهور، لاریجانی را مکدر کرد

بهروز نعمتی نماینده مردم تهران و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه سال 97 کل کشور، طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: یکی از معاونان رئیس جمهور توئیت پراکنی و شأن مجلس را خدشه دار کرده است.

وی افزود: معاون رئیس جمهور در توئیت خود عنوان کرده است که امروز کمیسیون تلفیق و مجلس به بهانه تصویب بودجه میدان‌دار تغییر قواعد کشور شده و همه چیز را تغییر داده است.

«متأسفم که بگویم که ایرادات لایحه بودجه را در مجلس اصلاح کردیم این مسئله پایین‌تر از آن است که یک معاون رئیس‌جمهور چنین حرف‌هایی بزند».

براساس این گزارش، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نعمتی گفت: این کار نادرست است مگر لایحه ای که دولت به مجلس ارائه کرد خیلی منقح بود که که اکنون مجلس آن را بهم ریخته و توقع دارند ما همان را تصویب کنیم؟

وی افزود: نمی دانم کدام معاون رئیس جمهور چنین توئیتی را منتشر کرده است اما کار نادرستی انجام داده اند.

رئیس مجلس همچنین تصریح کرد: به هر حال کمیسیون تلفیق و دیگر نمایندگان زحمت کشیده اند تا لایحه درست شود، کجای این لایحه را مجلس بهم ریخته است؟ شاکله بودجه موجود است و آنجایی که اشکال بوده را اصلاح کردیم.

لاریجلانی ادامه داد: در قالب موارد اصلاحی زمانی که دولت اظهارنظر می کند با موافقت نماینده دولت روبه رو هستیم، موارد کمی با مخالفت دولت مواجه هستیم مجلس چیزی را بهم نزده است و این حرف نادرست است.

جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی روز گذشته در صفحه توئیتر خود نوشت: امروز کمیسیون تلفیق بودجه مجلس به بهانه تصویب بودجه میدان‌دار بهم ریختن قواعد اداره امور شد.