به گزارش مشرق، حجتالاسلام سیدمحمود علوی عضو مجلس خبرگان رهبری پس از تکمیل مراحل ثبتنام در نهمین مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری تهران با حضور در جمع خبرنگاران به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.
علوی در مورد اظهار نظر اخیر بیادی، سخن‌گوی جبهه ایستادگی مبنی بر اینکه جبهه متحد اصولگرایی با ما همکاری خوبی نداشته گفت: من از این صحبت‌ها اطلاعی ندارم و فکر می‌کنم اظهارات وی به عنوان دبیر کل جمعیت آبادگران جوان بوده، چون چنین حرفی از سوی جبهه ایستادگی مطرح نشده است.

وی همچنین تصریح کرد که هنوز معلوم نیست که جبهه ایستادگی لیست جدا بدهد یا خیر؛ این جبهه از میان ثبت‌نام کنندگان افراد مورد نظر را انتخاب می‌کند ولی من بعید می‌دانم که این جبهه لیست جداگانه بدهد.
رئیس شورای عالی جبهه ایستادگی در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهادی از سوی جبهه متحد اصولگرایی برای قرار گرفتن شما در لیست این جبهه اعلام شده است یا خیر اظهار داشت: فعلاً تا روشن شدن مسائل چیزی در این زمینه نمی‌توانم بگویم.

سیدمحمود علوی با اشاره به سوابق خود در نمایندگی دوره‌های مختلف مجلس ادامه داد: با توجه به تجربیات خود و اصرار افکار عمومی به این نتیجه رسیدم که در انتخابات به عنوان یک سرباز رهبری شرکت کنم.
وی همچنین کشور را نیازمند راهکارهای جدید دانست و تأکید کرد: ما سلسله راهکارهایی را برای اجرا در نظر داریم و راه‌کارهای فعلی نیز باید بازبینی شود.

این عضو مجلس خبرگان رهبری درباره اظهارات برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر عدم ورود به انتخابات تصریح کرد: معتقدم هر قشری که نظام و ایران را قبول دارد باید در انتخابات حضور پیدا کند. البته من اطلاعی از برنامه‌های اصلاح‌طلبان و نحوه کارشان ندارم.

این عضو جبهه ایستادگی با اشاره به احتمال ارائه لیست‌های جداگانه توسط گروه‌های اصولگرا ادامه داد: ارائه لیست‌های جداگانه به معنای فروپاشی جبهه اصولگرایی و متفرق شدن آنها نیست، و اصل این است که لیست‌های مختلف اخلاق سیاسی را رعایت کرده و برای اثبات خود دیگران را نفی نکنند.
وی در انتها ضرورت وحدت را منحصر به زمانی که احساس خطر میشود ندانست و افزود: ما همیشه از ضرورت وحدت دم میزنیم، به خصوص در زمانهایی که احساس میشود در صورت عدم وحدت لطمه میبینیم.